כ"ב חשון התשפ"ה
23.11.2024

'הרץ' מעבירים הילוך

תקציב הפרסום של 'הרץ' עובר ל'טריו'. סניף חדש נפתח בבני-ברק. חברות השכרות הרכב השקיעו חצי מיליון שקל בפרסום ב-2006

מחזקים פעילות במגזר החרדי. לוגו 'הרץ'
מחזקים פעילות במגזר החרדי. לוגו 'הרץ'



משרד הפרסום 'טריו', השלוחה המגזרית של 'אדלר-חומסקי-ורשבסקי', יחל לטפל בתקציב הפרסום למגזר החרדי של חברת השכרת הרכב ומכירת רכב מיד-שנייה - 'הרץ'.

עד לאחרונה, טופל תקציב הפרסום של 'הרץ' במשרד הפרסום הכללי 'אליקים הרמן', שהיה אחראי גם על הפרסום במגזר החרדי. בתקופה האחרונה הוחלט ב'הרץ' לחזק את הפעילות במגזר החרדי.

במסגרת זה, סניף חדש של החברה נפתח בבני-ברק במרכז רימונים, וכאמור, הוחלט להעביר את הטיפול למשרד המתמחה במגזר החרדי.

'טריו' אמור להפיק בעוד כשבועיים טקס השקה של הסניף החדש בהשתתפות אישי ציבור. בנוסף, הודיעה החברה כי הסניף החדש בבני ברק יהיה פתוח בכל יום עד השעה 22:00, וזאת לצורך התאמה לצרכי הלקוח החרדי.

משרד הפרסום 'טריו' אמור לצאת בקרוב בקמפיין פרסומי נרחב ל'הרץ' בעיתונות החרדית הארצית והמקומית, וכן לבצע פעילויות מגוונות להחדרת המותג במגזר החרדי.

שוק השכרת הרכב ומכירת רכב מיד-שנייה, עדין לא הגיע לשיאו במגזר החרדי, וזאת בלשון המעטה. על-פי נתוני מצעד הפרסום של 'עניינים', רק כחצי מיליון שקל הושקעו בתחום זה מתחילת שנת 2006 בעיתונות החרדית המובילה במחירי מחירון.

החברה המובילה בהשקעה בפרסום היא 'אלדן', שהחלה לאחרונה בפעילות למגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל'.

בנוסף לזאת, הודיעה חברת 'אוויס' כי שכרה את שירותיו של 'פרסום גל' לפרסום במגזר החרדי. החברה יצאה בקמפיין מכירתי בהיקף מצומצם בעיתונות החרדית.

באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}