מינוי חדש ב'נטו'
אפרים רוזנשטיין, לשעבר ב'בולטון' וב'אפיקים', עובר ל'פרסום נטו'. המטרה: לכבוש טבלת משרדי הפרסום
- נתי טוקר, 'עניינים'
- ט' סיון התשס"ו
- 21 תגובות
להכפיל פעילות. רוזנשטיין. צילום: יחסי ציבור
אפרים רוזנשטיין מונה למנהל לקוחות במשרד הפרסום 'נטו'.
רוזנשטיין עוסק מזה כ-10 שנים בפרסום במגזר החרדי. בעבר ניהל את התקציבים של קבוצת 'שטראוס-עלית' במשרד הפרסום 'בולטון', ובתפקידו האחרון בקבוצת הפרסום 'אפיקים', ניהל את תקציבי הפרסום של 'אסם', 'יפאורה' ו'מפעל הפיס'.
מנכ"ל 'פרסום נטו', ישעיה הורוויץ אומר, כי הצטרפות רוזנשטיין תואמת את היעדים של המשרד להכפיל את פעילות המשרד בשנה הקרובה. לדבריו, היעד הוא לגדול עד סוף 2007 ולהיות בין ארבעת המשרדים המובילים במגזר.
באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות