י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

היכו חרדים ללא סיבה

עולים מחבר-העמים היכו והתעללו בארבעה חרדים בשד' המגינים בקריית אתא. שתיים מבנות החבורה נעצרו

השוטר שיחרר את החשודה לביתה
השוטר שיחרר את החשודה לביתה

שלושה בחורי ישיבה ואברך, הוכו, ללא כל סיבה, לאחר שצעדו לתומם בשדרות המגינים בקרית אתא. מזכיר אגו"י בקרית אתא, יצחק הלשטוק, שביקש להפריד, ספג אגרוף ולסתו נפתחה. שתי חשודות עוכבו לחקירה. על כך מדווח אתר 04net.

האירוע אירע סמוך ל-23:00 בלילה. הארבעה הוכו מכות נמרצות, לאחר שצעדו לתומם ברחוב המגינים בעיר. הארבעה, שעסקו במצוות חג הפורים, הוכו ללא כל סיבה לאחר שלמזלם הרע נתקלו בקבוצה של כעשרה עולים מחבר-העמים, שהחליטו להוציא את זעמם.

הכל החל בקיוסק המקומי. בני החבורה בחבר העמים משכו לצעירים החרדיים בזקנים ובפיאות, ובעל הקיוסק הזעיק את המשטרה באמצעות לחצן מצוקה.

אבל בכך לא הסתיימה ההתעללות.

אחד המתעללים ניגש לרכב אליו נכנסו שלושה מהחרדים, וללא כל סיבה סטר לו. משקפיו של המותקף נפלו והמכה המשיך להשתולל ולהכות את החרדי. חבריו יצאו מהרכב, ביקשו להפריד, וניסו לדבר על ליבו של התוקף, אלא שאז הצטרפו חבריו ל'חגיגה' ותקפו אותם במכות ואגרופים.

מזכיר אגו"י בקרית אתא, הרב יצחק הלשטוק, ניסה גם הוא את מזלו ואמר להם "היום חג, חג שמח, תפסיקו בבקשה". התוקפים לא ריחמו עליו והוא ספג מכת אגרוף ולסתו נפתחה.

גם תושבים הגרים בסמיכות ביקשו להפריד, אבל הנערים אחוזי השנאה המשיכו להכות. מאוחר יותר הוזמנה המשטרה למקום, ובעזרת החרדים זוהו מאוחר יותר שתי נערות שהיו חלק מהחבורה המכה.

כתב בחדרי חרדים מציין, כי עם הגעת השוטרים הצביעו המוכים על בחורה שנשארה מכל בני החבורה, כמי שלקחה חלק פעיל באירוע, אולם השוטר, רוסי גם הוא, שיחרר אותה לביתה, למרות שהיו עדויות ממשיות על אגרופים שהיא הטיחה בשני חרדים. לרוע מזלה, לאחר כשעתיים, היא עברה ברחוב, וזוהתה על ידיהם שוב, ואז לא נותרה לשוטר ברירה אלא לעצור אותה.

הרב יצחק הלשטוק סיפר ל-04net: "נכנסו אליי לרכב שלושה חברים, רגע לפני שהתחלנו בנסיעה, הגיע רוסי אחד, הכניס את היד דרך החלון וסטר לחבר שלי, סתם ככה ללא סיבה. אחר-כך נפלו המשקפיים שלו והוא החל להכות אותו תוך כדי צעקות וקללות. זה היה פשוט טירוף. שני החברים הנוספים שלי יצאו כדי להפריד ולבקש ממנו שיירגע, אבל אז כל החבורה התנפלה עליהם והכתה אותם באגרופים ומכות קשות.

"ביקשתי מהם שיפסיקו ובשנייה אחת ספגתי אגרוף שפתח לי את הלסת. אלה נערים בני 17-18, אחוזי טירוף ושנאה. אחרי שהגשנו תלונה במשטרה, לא ויתרנו ויצאנו לחפש אותם. שתי נערות זוהו ברחוב יוספטל".

הציבור החרדי אינו מתכוון לעבור על כך לסדר היום וידרוש חקירה רצינית וטיפול בפרשה: "הרבנים הראשיים עודכנו בסיפור, זה לא יעבור בשקט".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}