'קוקה קולה' ב'מימד'
בלעדי: אחרי המכרז הארוך, הוחלט היום כי תקציב הפרסום של 'קוקה קולה' יטופל במשרד הפרסום 'מימד'
"הדבר האמיתי". 'קוקה קולה'. צילום: מנח זרקא
תקציב הפרסום של 'קוקה קולה' יטופל במשרד הפרסום 'מימד'. כך הוחלט היום.
לפני כארבעה חודשים הפסיקה 'קוקה קולה' את ההתקשרות עם 'פרסום גל', לאחר כשבע שנות פעילות משותפת. החברה יצאה במכרז על תקציב הפרסום של "המשקה השחור" למגזר החרדי.
ארבעה משרדים השתתפו במכרז: 'בולטון פוטנציאל', 'מגזרים', 'קרימבלובסקי כהן' ו'מימד'. ארבעת המשרדים הציגו את הצעתם בפני צוות השיווק של 'קוקה קולה'. בשלב מסוים, הודחו מהמכרז 'בולטון פוטנציאל' ו'מגזרים', ושני המשרדים הנותרים הוזמנו לפגישה נוספת עם צוות השיווק ועם מנכ"ל 'קוקה קולה', יצחק תמיר.
עולם הפרסום החרדי נאלץ להמתין זמן רב עד שהגיעה התשובה הסופית, זאת למרות שרוב ההערכות דיברו על כך שאכן 'מימד' יזכו במכרז.
תקציב הפרסום השנתי של 'קוקה קולה' יעמוד על כמיליון ש"ח, והוא כולל פעילות פרסומית, שיווקית ויחסי-ציבור.
הסלוגן שהוצע על-ידי פרסום 'מימד' לקוקה קולה' הוא :"קוקה קולה. הדבר האמיתי". אולם עדיין לא ברור האם אכן יעשה שימוש בסלוגן זה. על-פי ההערכות, 'קוקה קולה' לא יצאו בקמפיין לפני חג הפסח, אלא בקמפיין גדול לאחריו.
יצוין, כי בשנה האחרונה רכשה החברה המרכזית למשקאות קלים (המשווקת את 'קוקה קולה') גם את מחלבות 'טרה' - תקציב המטופל כבר ב'מימד'. אולם אין כל קשר בין פעילות 'מימד' ב'טרה' לבין הזכייה בתקציב 'קוקה קולה'.
בפרסום 'מימד' מטופלים גם תקציבי הפרסום של 'אורנג'', 'יניליוור', 'טרה', 'סנו' ועוד.
ב'קוקה קולה' אישרו את הידיעה.
באדיבות 'עניינים'
לפני כארבעה חודשים הפסיקה 'קוקה קולה' את ההתקשרות עם 'פרסום גל', לאחר כשבע שנות פעילות משותפת. החברה יצאה במכרז על תקציב הפרסום של "המשקה השחור" למגזר החרדי.
ארבעה משרדים השתתפו במכרז: 'בולטון פוטנציאל', 'מגזרים', 'קרימבלובסקי כהן' ו'מימד'. ארבעת המשרדים הציגו את הצעתם בפני צוות השיווק של 'קוקה קולה'. בשלב מסוים, הודחו מהמכרז 'בולטון פוטנציאל' ו'מגזרים', ושני המשרדים הנותרים הוזמנו לפגישה נוספת עם צוות השיווק ועם מנכ"ל 'קוקה קולה', יצחק תמיר.
עולם הפרסום החרדי נאלץ להמתין זמן רב עד שהגיעה התשובה הסופית, זאת למרות שרוב ההערכות דיברו על כך שאכן 'מימד' יזכו במכרז.
תקציב הפרסום השנתי של 'קוקה קולה' יעמוד על כמיליון ש"ח, והוא כולל פעילות פרסומית, שיווקית ויחסי-ציבור.
הסלוגן שהוצע על-ידי פרסום 'מימד' לקוקה קולה' הוא :"קוקה קולה. הדבר האמיתי". אולם עדיין לא ברור האם אכן יעשה שימוש בסלוגן זה. על-פי ההערכות, 'קוקה קולה' לא יצאו בקמפיין לפני חג הפסח, אלא בקמפיין גדול לאחריו.
יצוין, כי בשנה האחרונה רכשה החברה המרכזית למשקאות קלים (המשווקת את 'קוקה קולה') גם את מחלבות 'טרה' - תקציב המטופל כבר ב'מימד'. אולם אין כל קשר בין פעילות 'מימד' ב'טרה' לבין הזכייה בתקציב 'קוקה קולה'.
בפרסום 'מימד' מטופלים גם תקציבי הפרסום של 'אורנג'', 'יניליוור', 'טרה', 'סנו' ועוד.
ב'קוקה קולה' אישרו את הידיעה.
באדיבות 'עניינים'
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות