'יתד נאמן' מתחדש
'יתד נאמן' יצא ברביעי הבא בעיצוב ובתכנים חדשים. העיתון יוצא בקמפיין פרסום גדול
השינוי הגדול. לוגו העיתון
עיתון 'יתד נאמן' עומד לעבור שינוי וחידוש מהותי. העיתון המפלגתי של 'דגל התורה', עובד על השינוי מזה כחצי שנה.
ביום רביעי הבא, יצא לאור העיתון החדש, שיהיה שונה מתחילה ועד סוף. זה כולל עיצוב פונטים חדשים, עימוד שונה ושילוב של מסגרות שונות. התאריך והלוגו של העיתון בכל עמודי העיתון (פרט לעמוד הראשון) לא יהיו יותר למעלה, אלא בחלק התחתון. את העיצוב החדש ביצע אחד הגרפיקאים בעיתון, משה רפפורט.
בכל יום יצא העיתון ב-16 עמודים, ופעמיים בשבוע ב-24 עמודים. המגמה היא לצאת בשלב מאוחר יותר בכל יום במהדורה של 24 עמודים.
גם ברמת התכנים עומד העיתון לעבור שיפוצים קלים. בכל יום יופיעו בעיתון שני עמודי כלכלה, שני עמודי חדשות פנים ושני עמודי חדשות חוץ. ובנוסף, שתי כתבות צבע, האחת רחבה יותר והשנייה יותר קלה.
את עמודי הכלכלה תערוך רחל קוליץ, שכתבה עד היום ב'יתד השבוע' תחת שם העט ר. קולינס, ומתעסקת גם במחלקת המודעות של העיתון. את עמודי חדשות הפנים יערוך גרשון קליימן ואת עמודי חדשות החוץ תערוך רונית הופנר. כתבות ההרחבה יכתבו בין צוות העיתונאים הקיים של העיתון.
במקביל, עלה קמפיין פרסומי שכולל טיזרים בקריאטיב על בסיס שמות המפלגות המתמודדות בבחירות הקרובות. הקמפיין עלה היום בסטריפים בעיתון עצמו, וגם באתרי אינטרנט מובילים.
מ'יתד נאמן' לא נמסרה תגובה עד רגע זה.
באדיבות 'עניינים'
ביום רביעי הבא, יצא לאור העיתון החדש, שיהיה שונה מתחילה ועד סוף. זה כולל עיצוב פונטים חדשים, עימוד שונה ושילוב של מסגרות שונות. התאריך והלוגו של העיתון בכל עמודי העיתון (פרט לעמוד הראשון) לא יהיו יותר למעלה, אלא בחלק התחתון. את העיצוב החדש ביצע אחד הגרפיקאים בעיתון, משה רפפורט.
בכל יום יצא העיתון ב-16 עמודים, ופעמיים בשבוע ב-24 עמודים. המגמה היא לצאת בשלב מאוחר יותר בכל יום במהדורה של 24 עמודים.
גם ברמת התכנים עומד העיתון לעבור שיפוצים קלים. בכל יום יופיעו בעיתון שני עמודי כלכלה, שני עמודי חדשות פנים ושני עמודי חדשות חוץ. ובנוסף, שתי כתבות צבע, האחת רחבה יותר והשנייה יותר קלה.
את עמודי הכלכלה תערוך רחל קוליץ, שכתבה עד היום ב'יתד השבוע' תחת שם העט ר. קולינס, ומתעסקת גם במחלקת המודעות של העיתון. את עמודי חדשות הפנים יערוך גרשון קליימן ואת עמודי חדשות החוץ תערוך רונית הופנר. כתבות ההרחבה יכתבו בין צוות העיתונאים הקיים של העיתון.
במקביל, עלה קמפיין פרסומי שכולל טיזרים בקריאטיב על בסיס שמות המפלגות המתמודדות בבחירות הקרובות. הקמפיין עלה היום בסטריפים בעיתון עצמו, וגם באתרי אינטרנט מובילים.
מ'יתד נאמן' לא נמסרה תגובה עד רגע זה.
באדיבות 'עניינים'
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות