י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

לימין 'עזר מציון'

גדולי ישראל ישתתפו ביום ראשון בכנס מיוחד של 'עזר מציון' בירושלים, לרגל חצי יובל לארגון

הגר"י אזרחי נושא דברים במעמד התעוררות של 'עזר מציון'
הגר"י אזרחי נושא דברים במעמד התעוררות של 'עזר מציון'

ביום א' הקרוב יתקיים באולמי 'תמיר' בירושלים ערב מיוחד, שיעמוד בסימן 'תורת חסד'. בערב ישתתפו גדולי ישראל העומדים לימין 'עזר מציון', המציין כעת חצי יובל שנים להקמתו. שעה קלה לפני תחילת האירוע תתקבל משלחת של ראשי 'עזר מציון', בבית הגרי"ש אלישיב, כדי לקבל את ברכתו.

הערב מתקיים לאחר שגדולי התורה והחסידות, מכל החוגים, עודדו את ראשי הארגון לערוך ערבי 'תורת חסד' בכל חלקי הארץ. קיום ערבים אלו, הם כדי להביא לידיעת הציבור את פעילות החסד הענפה של הארגון, ולהביאם להיות שותפים פעילים בפעילות.

כזכור, בערב הימים הנוראים, התקיים בבני-ברק מעמד גדול ומיוחד של התעוררות. במעמד זה השתתפו הגראי"ל שטינמן, אשר נשא את המשא המרכזי, הגרמ"י ליפקוביץ, הגר"ח קנייבסקי, אשר הביע את דעתו על החובה שיש על כל אחד ואחד לסייע ל'עזר מציון', הגר"נ קרליץ והגר"ג אידלשטיין. כמו כן נשאו דברי חיזוק והתעוררות הרבנים הגאונים רבי דן סגל, רבי יצחק אזרחי, ורבי שמואל אליעזר שטרן.

בעקבות דבריהם הנרגשים הוחלט לקיים בירושלים ערב מיוחד שיעמוד בסימן 'תורת חסד'. הכניסה תתאפשר אך ורק לבעלי הזמנות רשמיות.

באירוע יובא בפני המשתתפים מכתב ברכה וחיזוק מיוחד מהגרי"ש אלישיב, והגראי"ל שטיינמן, אשר ניאות להגיע באופן מיוחד לכנס, ישא את המשא המרכזי. כמו כן ישתתפו האדמו"ר מבעלזא, הגרח"פ שיינברג, הגר"ש אויערבאך, הגרנ"צ פינקל, ראשי ישיבות ורבנים, וכן עסקנים מכל שכבות הציבור.

בנוסף ישאו דברים הגאון רבי יהודה עדס והאדמו"ר מטולנא. דברי פתיחה ישא ראש עיריית ירושלים הרב אורי לופליאנסקי ואת דבר 'עזר מציון' יביא המייסד ויו"ר הארגון, הרב חנניה צ'ולק. בחלק המוסיקלי יופיע המשורר ר' משה וינטרויב בליווי תזמורת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}