י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

התדרדרות במצבו של הרב כדורי

בשעות האחרונות סובל 'זקן המקובלים' מזיהום חריף בדם. מצבו מוגדר קשה מאוד ולא יציב

התדרדרות. המקובל רבי יצחק כדורי
התדרדרות. המקובל רבי יצחק כדורי

בשעות האחרונות חלה התדרדרות במצבו של המקובל רבי יצחק כדורי שליט"א. הוא סובל כעת מזיהום חריף בדם, ומצבו מוגדר קשה מאוד ולא יציב.

התדרדרות זו מגיעה לאחר ששלשום אחר הצהריים דיווח שמעון מלכה, דובר בית החולים 'ביקור חולים', על שיפור קל במצבו הרפואי של הרב כדורי, ואתמול בצהריים החליטו רופאיו לחברו למכשיר הנשמה חדשני וייחודי - שתפקידו לגמול את החולה ממכשירי ההנשמה אליהם הוא מחובר.

לדברי דובר בית החולים, "המכשיר נתרם בבוקר לבית החולים 'ביקור חולים' במיוחד לטפל ברב כדורי. המכשיר הינו המכשיר השני שפועל בבית חולים בארץ. ייחודו הוא בכך שיש לו חיישנים כך שמרגע שהחולה מחובר למכשיר, הוא בודק בעצמו את מספר הנשימות שהחולה נושם והמכשיר מוסיף ומתגבר את הנשימות החסרות לחולה. ככל שהחולה מתאושש ונושם בכוחות עצמו, כך המכשיר מתערב פחות ונותן לחולה לנשום באופן עצמאי.

"מכשיר זה טוב יותר מדומיו שבהם הרופא המטפל צריך לבדוק אחת לכמה שעות את מצבו של החולה ולקבוע כמה נשימות הוא מסוגל לנשום בכוחות עצמו, וכמה נשימות יתגבר המכשיר".

מכונת ההנשמה שנתרמה עולה כ-35 אלף דולר.

"עצם חיבור הרב למכונת ההנשמה הגומלת את החולה מהצורך להזדקק לו מצביעה על יציבות במצבו הרפואי והטבה קלה נוספת", אמר אתמול הדובר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}