י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

לומדים הלכות

התעוררות רבה ללימוד ההלכה בקרב לומדי 'הדף היומי' בעקבות המעמד הגדול. כל הגמרות והחוברות אזלו

"זכות ללומדי השיעורים". הגרי"ש אלישיב. צילום: שוקי לרר
"זכות ללומדי השיעורים". הגרי"ש אלישיב. צילום: שוקי לרר

המעמד הגדול שהתקיים בשבוע שעבר בירושלים לחיזוק לימוד ההלכה בקרב לומדי 'הדף היומי', הביא להתענינות רבה ופניות מכל רחבי הארץ ומחו"ל לרכישת הגמרות והחוברות של 'מאורות ההלכה'. בעקבות הביקוש האדיר אזלה מהדורת הגמרות עם הלכות הפסח, ובימים אלו ירדו לדפוס מהדורות נוספות.

בעקבות המעמד, קיבלו על עצמם אלפי לומדים ומגידי שיעורים להתחזק בתוספת לימוד ההלכה. יצוין, כי בהסכמתו ל'מאורות ההלכה' כתב הגרי"ש אלישיב: "שלכל הפחות ילמדו ב' הלכות בכל יום ויש בה תועלת גדולה לחיזוק קיום המצוות ודקדוק ההלכה, וזכות היא ללומדי השיעורים לדעת את אשר יעשון".

יצוין עוד, כי בבתים רבים החלו ללמוד את ההלכות על שולחן השבת ביחד עם דברי התורה מענייני הפרשה, מה גרם אף הוא לביקוש אדיר במשרדי 'מאורות הדף היומי'.

למרות ההערכות המוקדמת, אזלו כל הגמרות והחוברות, ובבתי הדפוס עבדו בסוף שבוע זה במשמרות סביב השעון בכדי לספק את הגמרות והחוברות לכל אלפי הפונים.

משלוח מיוחד יצא ביום חמישי האחרון לארה"ב לאור ביקוש גדול מאלפי לומדי 'הדף היומי' המבקשים להצטרף להזדמנות המיוחדת של לימוד 'מאורות ההלכה' ולהגיע לחג הפסח הקרוב לאחר לימוד כל הלכות בדיקת חמץ וליל הסדר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}