עיתונות מגויסת
עיתונאי 'המודיע' מנחם גישייד מונה למנהל לובינג וקשרי קהילה ב'מקאן אריקסון'. גישייד: טרם נחתם חוזה
גישייד (משמאל) עם מנכ"ל 'המודיע' אלעזר קנופף
העיתונאי מנחם גישייד מעיתון 'המודיע', התמנה לאחראי על קשרי הקהילה ופעילות הלובינג של המחלקה החרדית של משרד הפרסום 'מקאן אריקסון'.
גישייד משמש כעיתונאי בכיר בעיתון 'המודיע' תחת שמות עט שונים, בהם מ. בן ישי. הוא גם אחראי על פעילות דוברות של לא מעט ארגונים, כמו החברא קדישא של ת"א-יפו, 'עזרא למרפא', סיומי 'הדף היומי' ועוד. גישייד גם שימש במערכת הבחירות האחרונה כמנהל מטה ההסברה של יהדות התורה, ועל-פי ההערכות, גם במערכת הבחירות הנוכחית הוא ישא בתפקיד זה.
גישייד ידוע כבעל קשרים ענפים בציבור החרדי ומחוצה לו, והוא מקורב ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ יעקב ליצמן.
לדברי מנהל המחלקה החרדית ב'מקאן אריקסון', איתן דובקין, "גישייד הוא אחד מהאנשים היותר מקושרים בציבור החרדי. הוא אדם מאוד חיובי, צעיר ומתאים לצוות של המשרד. גישייד יעסוק בפעילות אמיתית מול מובילי דעת קהל. הוא יהיה איש לובינג וקשרי קהילה מקצועי ומנוסה".
הצטרפותם של עיתונאים בכירים לשורות משרדי הפרסום לא החלה כיום. משרדי פרסום נוספים השתמשו בשירותיהם של עיתונאים, כמו 'אפיקים' ו'קרימלובסקי כהן', אולם אלו עסקו בעיקר בתחום יחסי הציבור. במקרה של גישייד הוא אמור לטפל בעיקר בקידום ענייני לקוחות המשרד מול מובילי דעת הקהל, עסקנים וחצרות הרבנים.
מנחם גישייד אישר בשיחה עם 'עניינים' כי אכן הוצעה לו הצעה מעין זו, אך לדבריו, טרם נחתם חוזה בין הצדדים.
גישייד משמש כעיתונאי בכיר בעיתון 'המודיע' תחת שמות עט שונים, בהם מ. בן ישי. הוא גם אחראי על פעילות דוברות של לא מעט ארגונים, כמו החברא קדישא של ת"א-יפו, 'עזרא למרפא', סיומי 'הדף היומי' ועוד. גישייד גם שימש במערכת הבחירות האחרונה כמנהל מטה ההסברה של יהדות התורה, ועל-פי ההערכות, גם במערכת הבחירות הנוכחית הוא ישא בתפקיד זה.
גישייד ידוע כבעל קשרים ענפים בציבור החרדי ומחוצה לו, והוא מקורב ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ יעקב ליצמן.
לדברי מנהל המחלקה החרדית ב'מקאן אריקסון', איתן דובקין, "גישייד הוא אחד מהאנשים היותר מקושרים בציבור החרדי. הוא אדם מאוד חיובי, צעיר ומתאים לצוות של המשרד. גישייד יעסוק בפעילות אמיתית מול מובילי דעת קהל. הוא יהיה איש לובינג וקשרי קהילה מקצועי ומנוסה".
הצטרפותם של עיתונאים בכירים לשורות משרדי הפרסום לא החלה כיום. משרדי פרסום נוספים השתמשו בשירותיהם של עיתונאים, כמו 'אפיקים' ו'קרימלובסקי כהן', אולם אלו עסקו בעיקר בתחום יחסי הציבור. במקרה של גישייד הוא אמור לטפל בעיקר בקידום ענייני לקוחות המשרד מול מובילי דעת הקהל, עסקנים וחצרות הרבנים.
מנחם גישייד אישר בשיחה עם 'עניינים' כי אכן הוצעה לו הצעה מעין זו, אך לדבריו, טרם נחתם חוזה בין הצדדים.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות