עוברים לקוח-לקוח
בעקבות רכישת 25% ממניות 'מגזרים' על-ידי 'פוגל אוגיליבי', מתכוונים במחלקה החרדית לגייס תקציבים חדשים
- נתי טוקר
- י' טבת התשס"ו
רוצים תקציבים "שמנים". אפי שקד
משרד הפרסום 'מגזרים' מתכוון לפעול בעוצמה רבה בחודשים הקרובים על מנת להרחיב את מעגל הלקוחות במגזרים בכלל ובמגזר החרדי בפרט. זאת בעקבות חתימת ההסכם בשבוע שעבר, במסגרתו רכש משרד הפרסום 'פוגל אוגילבי' 25 אחוז ממניות משרד הפרסום 'מגזרים'. משרד הפרסום 'באומן-בר-ריבנאי', קיבל את האופציה לרכוש 25 אחוז נוספים תוך שנתיים.
בעסקה שנחתמה רוכש 'פוגל אוגילבי' 25 מהמניות לפי שווי חברה של 25 מיליון שקל.
במסגרת שיתוף הפעולה בין שלושת המשרדים, לקוחות 'פוגל' ו'באומן' יעבירו את תקציבי הפרסום המגזריים שברשותם – למשרד הפרסום 'מגזרים'.
כבר כיום משתפים המשרדים פעולה בתקציבי הפרסום של 'מפעל הפיס', 'ברק', 'שיכון עובדים', ועוד.
מנהלי המחלקה החרדית ב'מגזרים' הם בעלי פרסום 'שקד' לשעבר – אפי שקד ושייקא נפחא.
בחודשים הקרובים יעשה מאמץ משותף בשלושת המשרדים להעביר ל'מגזרים' את תקציבי הפרסום ה'שמנים' המטופלים ב'פוגל' ו'באומן',כמו: 'אגד', 'פלאפון' (חלקי), 'אלבר ציי רכב', 'דובק', 'מי עדן', קופ"ח 'מכבי', 'מלונות דן', 'סונול', 'דלק מוטורס' (חלקי) ועוד.
שיתוף הפעולה בין שלושת המשרדים יכול להביא לנדידת תקציבי פרסום ממשרדי הפרסום החרדיים המובילים ל'מגזרים', באם אכן משרדי הפרסום הכללים יניחו את כל כובד משקלם על כך. אולם חלק גדול מתקציבים אלו מטופל כבר היום במשרדי הפרסום החרדיים המובילים, ולא נראה כי יש להם איזושהי כוונה לבצע מהלכים אחרים.
באדיבות 'עניינים'
בעסקה שנחתמה רוכש 'פוגל אוגילבי' 25 מהמניות לפי שווי חברה של 25 מיליון שקל.
במסגרת שיתוף הפעולה בין שלושת המשרדים, לקוחות 'פוגל' ו'באומן' יעבירו את תקציבי הפרסום המגזריים שברשותם – למשרד הפרסום 'מגזרים'.
כבר כיום משתפים המשרדים פעולה בתקציבי הפרסום של 'מפעל הפיס', 'ברק', 'שיכון עובדים', ועוד.
מנהלי המחלקה החרדית ב'מגזרים' הם בעלי פרסום 'שקד' לשעבר – אפי שקד ושייקא נפחא.
בחודשים הקרובים יעשה מאמץ משותף בשלושת המשרדים להעביר ל'מגזרים' את תקציבי הפרסום ה'שמנים' המטופלים ב'פוגל' ו'באומן',כמו: 'אגד', 'פלאפון' (חלקי), 'אלבר ציי רכב', 'דובק', 'מי עדן', קופ"ח 'מכבי', 'מלונות דן', 'סונול', 'דלק מוטורס' (חלקי) ועוד.
שיתוף הפעולה בין שלושת המשרדים יכול להביא לנדידת תקציבי פרסום ממשרדי הפרסום החרדיים המובילים ל'מגזרים', באם אכן משרדי הפרסום הכללים יניחו את כל כובד משקלם על כך. אולם חלק גדול מתקציבים אלו מטופל כבר היום במשרדי הפרסום החרדיים המובילים, ולא נראה כי יש להם איזושהי כוונה לבצע מהלכים אחרים.
באדיבות 'עניינים'
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות