כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

'איקאה' בסלון החרדי

החנות שכבשה את העולם מתכננת להסתער על המגזר החרדי. 'אזימוט' ו'בולטון פוטנציאל' יובילו את המהלך

בחרו 'בבולטון פוטנציאל'. 'איקאה'
בחרו 'בבולטון פוטנציאל'. 'איקאה'

חברת הרהיטים 'איקאה' יוצאת לראשונה בפעילות ממוקדת למגזר החרדי. תקציב הפרסום ויחסי הציבור של החברה יטופל במשותף במשרד הפרסום 'אזימוט' ובמשרד הפרסום למגזר החרדי 'בולטון פוטנציאל'.

לפני כשלושה חודשים יצאה 'איקאה' בקמפיין קטן למגזר החרדי על מבצע סוף עונה. הקמפיין בוצע בשיתוף פעולה של 'אזימוט' ומשרד הפרסום 'קרימולובסקי כהן'.

'איקאה' תקיים מחר מסיבת עיתונאים למגזר החרדי, בה ישתתף גם אחד מבעלי הרשת, ר' שלום פישר, שרכש את 'איקאה' לאחרונה יחד עם שותפו מתיו ברונפמן.

ב'בולטון פוטנציאל' מטופלים תקציבי פרסום נוספים של ברופמן ופישר, כמו 'בנק דיסקונט' -שיצא לאחרונה בקמפיין פרסומי נרחב בעיתונות החרדית - ו'ישראייר'.

גם בתקציב 'איקאה', בחר צמד המשקיעים לצאת בפעילות עם 'בולטון פוטנציאל' ללא שנערך מכרז רשמי על תקציב הפרסום. אולם ככל הנראה, 'אזימוט' הוא זה אשר יוביל את הקו הפרסומי.

מנכ"ל 'אזימוט' אישר את הידיעה, אולם במשרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל' ביקשו שלא להתייחס לידיעה בשלב זה.


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}