כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

'המודיע' נגד השכנים

'המודיע' פנה למשרדי הפרסום לעצב עבורו מודעה נגד תופעת 'העיתון של השכן'. "זו לא תחרות", מדגישים שם

הבריף של המודיע שנמסר למשרדי הפרסום
הבריף של המודיע שנמסר למשרדי הפרסום

עיתון 'המודיע' פנה לכל משרדי הפרסום החרדיים בבקשה לעצב עבורו מודעה לסיום מבצע המנויים של העיתון.

משרדי הפרסום החרדיים התבקשו להגיש לעיתון מודעה מקורית ויצירתית שתגרום להצטרפות מנויים נוספים. בבריף (מסמך המציג את האסטרטגיה הפרסומית - נ.ט.) שנמסר למשרדי הפרסום נאמר, כי מטרת הפרסום היא "לגרום אי נוחות ל'שכנים'. להעביר מן העולם את תופעת שליפת העיתון מתיבת השכן והקריאה בחדרי המדרגות".

העיתון רואה בתופעת השכנים את הבעיה העיקרית המונעת הצטרפות מנויים חדשים לעיתון. המטרה השיווקית היא למגר את התופעה. למרות זאת, רשאים משרדי הפרסום לבנות מסר משני כטוב בעיניהם.

בשבועות הקרובים יוצגו בעיתון, בכל שבוע מודעה אחת, של אחד מהמשרדים.

בעיתון מדגישים כי מדובר על שיתוף פעולה מבורך בין העיתון ומשרדי הפרסום החרדיים, וכי לא תיערך תחרות בין המשרדים על המודעה הנבחרת.

יצוין, כי בחלק ממשרדי הפרסום נשמעה ביקורת על המהלך, בטענה כי העיתון מנצל את המשרדים לצרכים מסחריים, זאת בשונה מקמפיין להפסקת העישון של עיתון 'משפחה' שעמד מאחוריו עניין ערכי.


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}