ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

לא שם לב

במלון 'הולידי אין' נערכות הופעות של אמנים יהודים במהלך כל השבת, תוך הפעלת מערכת הגברה

ומה עם השבת? לבייב
ומה עם השבת? לבייב

אורחים דתיים ששהו לאחרונה בשבת במלון 'הולידי אין' באשקלון, הביעו בפני המשגיח של המלון את מחאתם הנמרצת נוכח חילולי השבת המחפירים שהתרחשו ברחבי המלון, כאשר אמנים יהודים הופיעו בלובי ובמקומות נוספים.

אחד האורחים, ע.מ. סיפר כי נדהם לראות כיצד לאחר סעודת ליל שבת, החלו להתארגן במקום להופעת אמנים, תוך שימוש במערכת הגברה ועוד. "נגשתי למשגיח של המלון ומחיתי בפניו על הדבר, והוא השיב לי, שאין ביכולתו לעשות דבר כדי להפסיק את חילולי השבת".

בהמשך שיחתו עם המשגיח הביע האורח את פליאתו על כך שאין ביכולתו לפעול, במיוחד לנוכח העובדה שהמלון שייך לחברת 'אפריקה ישראל' ונמצא בבעלותו של ר' לוי לבייב. המשגיח השיב, כי הבעלות אינה רק של אנשי עסקים חרדים, אלא גם של אנשי עסקים חילונים.

הופעות האמנים נערכו גם במקומות אחרים במהלך השבת. כך גם עבדו אנשי מחלקת ההזמנות והשירות (יהודים) כבימי החול, כשהם מרימים טלפונים, עורכים רישומים ועוד.

"למעשה כל מתקני המלון עבדו בשבת כמו בחול, וכיהודי שומר שבת, הדבר מאוד חרה לי, שמלון שנושא תעודת כשרות של הרבנות וששייך ליהודים דתיים, עובד בשבת כמו בימי החול. זה דבר שאסור שיקרה", אמר האורח.

למרות פניות חוזרות ונשנות אל חברת 'אפריקה ישראל', לא התקבלה כל תגובה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}