מנהל שיווק חדש ב'שפע שוק'
אפרים מילר מונה למנהל השיווק של רשת 'שפע שוק'. יטפל גם בפרסום, קידום המכירות ויחסי הציבור
- נתי טוקר
- י"ד אלול התשס"ה
אפרים מילר מונה למנהל השיווק של רשת 'שפע שוק' למגזר החרדי. מילר כיהן עד עתה בתפקיד מנהל מותג 'שפע שוק', אך בעקבות שינויים ארגוניים שעוברת רשת קו-אופ הריבוע הכחול (רשת האם של שפע שוק), הוא מונה למנהל השיווק.
במסגרת השינויים הארגוניים שעוברת הרשת, מחלקת השיווק תטפל בכל הפעילות הפרסומית, קידום המכירות ויחסי הציבור. עד עתה מחלקת הרכש טיפלה בתחומים אלו.
תקציב הפרסום של 'שפע שוק' מטופל במשרד הפרסום 'אפיקים'. לאחרונה נפוצו שמועות כי יתכן והרשת תוציא את תקציב הפרסום למכרז בין משרדי פרסום נוספים, אך ככל הידוע, בשלב זה תקציב הפרסום נשאר ב'אפיקים'.
במסגרת השינויים הארגוניים שעוברת הרשת, מחלקת השיווק תטפל בכל הפעילות הפרסומית, קידום המכירות ויחסי הציבור. עד עתה מחלקת הרכש טיפלה בתחומים אלו.
תקציב הפרסום של 'שפע שוק' מטופל במשרד הפרסום 'אפיקים'. לאחרונה נפוצו שמועות כי יתכן והרשת תוציא את תקציב הפרסום למכרז בין משרדי פרסום נוספים, אך ככל הידוע, בשלב זה תקציב הפרסום נשאר ב'אפיקים'.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות