כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

תמליל השיחה בין נתניהו לכחלון נחשף: "לא חושש מבחירות"

שעות רבות ישבו ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר כחלון סביב גיבוש מתווה התאגיד, שבסופו של דבר שם קץ למשבר הפוליטי שאיים לגרור את מדינת ישראל לבחירות. אולם, מלבד ההסכם עצמו שפורסם – רב הנסתר על הנגלה – במה שאירע מאחורי הקלעים של המו"מ בין קברניטי המדינה • התמליל - בפנים

נתניהו וכחלון. צילום: עמית שאבי
נתניהו וכחלון. צילום: עמית שאבי

מתווה התאגיד - התמליל נחשף: שעות רבות ישבו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון סביב גיבוש מתווה התאגיד, שבסופו של דבר שם קץ למשבר הפוליטי שאיים לגרור את מדינת ישראל לבחירות. אולם, מלבד ההסכם עצמו שפורסם – רב הנסתר על הנגלה – במה שאירע מאחורי הקלעים של המו"מ בין קברניטי המדינה.

תמליל קצר משיחתם של נתניהו וכחלון, שנרשם במהלך המו"מ על עתיד התאגיד – נחשף בערוצים 2 ו-10. על פי הפרסומים, ראש הממשלה איים בפניו של שר האוצר בהליכה לבחירות, "הלכתי לבחירות על חוק 'ישראל היום', אני לא חושש ללכת לבחירות גם על עניין התאגיד" אמר נתניהו לכחלון.

נתניהו הוסיף כי "אתה מכיר את המספרים (מספרי הסקרים. י.ג) ומה יכול לקרות". כחלון השיב כי "זה לא מפחיד אותי, אני יכול להינזק בשניים-שלושה מנדטים אבל אתה לא תחזור לכיסא הזה אם נלך לבחירות".

קולות אחרים בליכוד
וברקע, קולות אחרים נשמעים בליכוד, ח"כ יהודה גליק, צייץ הערב בחשבון הטוויטר שלו: "בכנות, נותר טעם רע מאוד מכל פרשת רשות השידור - התאגיד", גליק הוסיף: "מצפה שראשי המפלגה יספקו הסברים מה קרה-קורה, אם הם מצפים שאצביע בעד חוקים בעניין".

ומנגד, יושב ראש הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, שבשעה זו מפגינים עובדי התאגיד מחוץ לביתו, אמר הערב כי "עובדי התאגיד ידעו לאן הם נכנסו", לדבריו, ,עובדי התאגיד חושבים שהם הציבור, והם אפילו עוד לא שידרו פעם אחת".

ביטן הוסיף כי "התקשורת אובססיבית לנתניהו, ולא להיפך. בהסדר הזה הצלנו גם את ערוץ 1 וגם את ערוץ 10. ההסדר עליו הוסכם - עובד. גם בערוץ 2 יש חברת חדשות חיצונית".
תאגיד בנימין נתניהו משה כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}