ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

הפתרון של ישיבות ומוסדות לחסכון והיגיינה: מייבשי ידיים סילוניים

על מנת לחסוך כסף רב על מגבות, נקיון וזמינות עוברים יותר ויותר מוסדות, ישיבות ובתי כנסת למייבשי הידיים הסילוניים של חברת 'יאזה מדיה' • בין המוסדות הבולטים: ישיבות פוניבז', חברון וקרלין, הכותל המערבי ושטיבלאך בית ישראל וזכרון משה בירושלים

צלם:אביר סולטן, פלאש 90
צלם:אביר סולטן, פלאש 90

מנהלי מוסדות ציבור ובעלי עסקים בינוניים – גדולים מכירים היטב את ההתעסקות הלוגיסטית הרבה אשר כרוכה בהעמדת מגבות נייר או מגבות בד לייבוש הידיים לאחר נטילת ושטיפת הידיים של המוני המבקרים.

בעלי מוסדות חינוך, גבאי בתי כנסת ומנהלי ישיבות משלמים מידי חודש אלפי שקלים על מגבות נייר או לחילופין על כביסה תוך שהם נדרשים לעקוב אחר מלאי מגבות הנייר, כאשר התלונות על היעדר האמצעים לייבוש הידיים ממשיכות לזרום כל העת.

אשר על כן, יותר ויותר בעלי מוסדות עוברים להשתמש במייבשי ידיים סילוניים של חברת 'יאזה מדיה' אשר מעניקים מענה הגייני טוב יותר, חוסכים כסף רב ומאפשרים 'שקט' תעשייתי בכל הנוגע ללוגיסטיקה הנדרשת בהפעלת המוסד.

המעבר למייבשי הידיים הסילוניים חוסך לא רק אלפי שקלים - הוא גם חוסך את הטיפול בצנרת, שנסתמת לא אחת כתוצאה מניירות הניגוב המושלכים אליה. ניירות אלה, המורכבים מסיביים כימיים, לא מתפוררים במים כמו נייר הטואלט, אלא נוטים להפוך לעיסה דביקה הסותמת את הצנרת ומביאה למפגעים תברואתיים עתירי חיידקים ובקטריות. שלא לדבר על המתקנים בהם מצויים גלילי הנייר, שנוטים להפוך למגנט לחיידקים, וירוסים ובקטריות והם מזוהמים בקביעות.

בארץ מותקנים כבר למעלה מ-20 אלף מייבשי ידיים סילוניים של חברת 'יאזה מדיה', המשרתים מוסדות ציבור, משרדי ממשלה, חברות, תאגידים, ארגונים ולקוחות פרטיים.

המכשיר של 'יאזה מדיה' פולט זרם אוויר במהירות של כ-400 מטר לשניה, הוא מצויד בנורת UV, בוקע ממנו אור כחלחל שאי אפשר לפספס והוא מצוייד במסנן אוויר עוצמתי, המסנן 99.99 אחוזים מהבקטריות, החיידקים והווירוסים שעוברים דרכו. הידיים שלכם התייבשו בתוך 7 עד 10 שניות, מבלי שנזקקתם לניירות הניגוב.


מייבש הידיים של יאזה מדיה. תמונה באדיבות יאזה מדיה

מוסדות חרדיים רבים כבר עברו למוצר החסכוני וההיגייני ובהם הכותל המערבי, ישיבת חברון, ישיבת פוניבז', מוסדות קרלין בירושלים, בית שמש ומודיעין עילית, מוסדות עטרת שלמה של הרב סורצקין, וכן בתי כנסת רבים ובהם מוסאיוף, שטיבלאך בית ישראל ושטיבלאך זיכרון משה בירושלים.

בין הגופים הגדולים שמשתמשים במוצר של 'יאזה מדיה' ניתן למצוא את יצרנית התרופות "טבע",
רשות שדות התעופה, "שטראוס", "קוקה קולה", "מגדלי בסר", בנק לאומי, דיסקונט, מזרחי טפחות והפועלים, "אגד", חברת החשמל, רשת מלונות "פתאל. בנוסף להם פזורים מכשירים כאלה גם בקרב לקוחות פרטיים, במשרדים, במסעדות, בדוכני פלאפל ובמקומות נוספים בכל רחבי המדינה.

חברת 'יאזה מדיה' אשר לה כעשור שנים של ניסיון בתחום מציעה סטנדרט שירות שמאפשר למנהלי המוסדות להתנהל ברוגע, ביודעם כי בכל מקרה תקלה מתחייבת החברה להעניק שירות תוך 48 שעות, ואף מספקת שירות במידה ובוצע וונדליזם במכשירים – דבר המאפיין מקומות הומי ציבור.

לפרטים נוספים והזמנות לחץ כאן>>
יאזה מדיה מייבשי ידיים סילוניים איכות הסביבה הגיינה בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}