כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

ניצחון לש"ס: הרב יצחק לוי נבחר לרב נשר

ניצחון לש"ס בבחירות לרבנות העיר נשר, לאחר שבסיבוב הראשון, נרשם תיקו בבחירות, כעת 12 מתוך 16 בחרו במועמד ש"ס וראש העיר - הרב יצחק לוי לתפקיד רב העיר

הרב יצחק לוי. יח"צ
הרב יצחק לוי. יח"צ

ניצחון לש"ס בבחירות לרבנות העיר נשר, לאחר שבסיבוב הראשון, נרשם תיקו בבחירות, כעת 12 מתוך 16 בחרו במועמד ש"ס וראש העיר - הרב יצחק לוי לתפקיד רב העיר.

מדובר במכה ל'בית היהודי' ובפרט לסגן שר הביטחון אלי בן דהן שפעל רבות לבחירתו של הרב דנה שכאמור זכה היום - בסיבוב השני רק ל-4 קולות בלבד, בעוד שבסיבוב הקודם הוא זכה ל -8 קולות.

כזכור, בחודש הקודם, התקיימו בחירות בנשר, אולם התוצאה היתה תיקו בין הרב לוי להרב יהודה דנה מועמד 'הבית היהודי'. כל אחד משני המועמדים קיבל 8 קולות. בעקבות כך, הוכרז על סיבוב בחירות נוסף, שכאמור, הוכרע היום לטובת ש"ס.

יו״ר ש״ס השר הרב אריה דרעי: ״אני מברך את ידידי הרב יצחק לוי על נצחונו בבחירות לרבנות נשר: ״זהו יום בשורה. הרב לוי הוא תלמיד חכם חשוב, בוגר ישיבת חזון עובדיה, רב הישוב חוסן, ראש ביהמ״ד לרבנים בעיר מעלות ותלמידו המובהק של מרן זצ״ל. אין ספק כי בחירתו תחזק את העיר נשר ואת מעמד הרבנות בישראל״.

גורמים בבית היהודי אמרו כי: "תוצאות הבחירות הן בגדר 'כשר אבל מסריח'. שוב משתמשים בטקטיקטות לא כשרות כדי להשיג את מבוקשם. ההפסד הוא כולו של תושבי נשר שהפסידו רב סא"ל במיל', רב ציוני שרצה לכהן בנשר כחלק משליחות לעם ולמדינה. רב שמחובר לציבור ולנוער, שמטרתו לעודד את הנוער לשירות משמעותי בצה"ל, למעורבות ולתרומה בחברה הישראלית."
הרב יצחק לוי נשר שס הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}