כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

"כך התגיירתי": איוונקה טראמפ בראיון בלעדי ל'בחדרי'

בראיון בלעדי ל'בחדרי חרדים' לכבוד פורים, מספרת איוונקה טראמפ, בתו הגיורת של נשיא ארה"ב על חוויותיה בבני ברק. על ביקורה בסמינר 'וולף' ועל השבת בביתה של הרבנית קולדצקי

"כך התגיירתי": איוונקה טראמפ בראיון בלעדי ל'בחדרי'
באדיבות המצלם

פייק ניוז: איוונקה טראמפ בראיון בלעדי לבחדרי חרדים: "שאבתי השראה לגיור שלי מהבנות בסמינר וולף בבני ברק".

בראיון בלעדי ל"בחדרי חרדים" מדהימה איוונקה טראמפ בתו היהודיה של נשיא ארה"ב. "כשהייתי בביקור בישראל לפני כמה שנים, נפגשתי עם הרבנית קולדצקי בתו של הרב הגדול קנייבסקי מבני ברק, והתרשמתי ממנה עמוקות. בשלב מסוים היא שכנעה אותי להגיע לסמינר וולף בבני ברק, שם קיבלתי הסברים על תפקידן של הנשים היהודיות בעולם. במיוחד התרשמתי מהמקצועות המעניינים שלא ידעתי שהם עדיין קיימים בעולם במוסד חינוך, תפירה, ריקמה, בישול ואפיה, ועל רצונן של התלמידות להנשא אך ורק לבן תורה".

"במהלך הסיור בסמינר" סיפרה טראמפ, "שוחחתי עם בנות והתרשמתי מהרמה הגבוהה של שפת האנגלית שלהן. אחת המורות שנולדה בארה"ב למשפחה עשירה מאד, סיפרה לי שויתרה על כל העושר כדי לגדל בית יהודי אמיתי. היא הסבירה לי את המשמעות של אם חרדית שבעלה אברך, הופתעתי מאד מהבחירה של להסתפק במועט ולוותר על העושר שאמריקה הציעה לה".

"שבת שלמה התארחתי בביתה של הרבנית קולדצקי" סיפרה בתו של הנשיא האמריקני. "התרגשתי מאד מהאוירה, מהשירים ומדברי התורה, כשאחת מבנות המשפחה דואגת לתרגם לי. התפעלתי מה'כיבוד הורים' של הילדים, מההחן והפשטות של בית יהודי, שכל כולו התמסרות לערכים ולאידאולוגיה תוך ויתור על הרבה דברים שרוב העולם לא מצליח להתנזר מהם. לא ראיתי שם בבית מחשב או כל מכשיר אלקטרוני נוסף. זה נתן לי הרבה עומק במחשבה על עתידי וככה התחלתי את דרכי ביהדות".

לסיום, איוונקה ביקשה למסור לגולשי 'בחדרי חרדים' פורים שמח ו"אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים".
איוונקה טראמפ פורים מתיחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}