ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

יום האישה? יש כבוד במפה האסטרולוגית

אצלנו כל יום הוא יום האישה ובת שבע לפקיבקר, אסטרולוגית לפי היהדות, מביאה את המקום המכובד שיש לאישה גם במפה

יום האישה? יש כבוד במפה האסטרולוגית



גם במפה האסטרולוגית יש מקום מיוחד, מקום של כבוד לנשים.
הירח, כשליט מזל סרטן, מסמל את הנשיות במפה. המקום בו רק הרגש נמצא, שום דבר בלתו. הוא מדבר על שנות הילדות המוקדמות שלנו, על המשפחה, הבית, הוא מספר לנו על אימא שלנו, כפי שראינו אותה דרך העיניים שלנו, אצל נשים - איך נתבטא כנשים ואיך נתפקד כאמהות. ואצל גברים - הירח מדבר על החלק הנשי, על אימא ועל האישה שיביא אל חייו.

מיקומו של הירח נותן הצצה, ויותר מכך, לבטן הרכה שלנו. המקום הכי פרטי, טבעי, מוצנע, רגשי, כאוב וכו'. המקום אותו לא נראה לכל אחד ובכל מקום אלא רק כשנרגיש בטוחים בחיק המשפחה, האנשים האהובים עלינו, בבית. המקום בו אנו מגיבים אימפולסיבית, ללא שביב של היגיון, מה שגורם לנו, לדוגמא, להיפגע ממשהו שאחרים לא יצליחו להבין. המקום הכי ילדותי, המקום בו אנו צוברים חוויות ילדות, זיכרונות של עצב ושמחה.

שנות הילדות המוקדמות – מיקומו של הירח מאפשר לנו להבין את עולם הרגשות של הילד. הילד שלנו. להבין את אופן ההתנהגות שלו, הדברים הגורמים לו להתנהג, כפי שהוא מתנהג. מאחר והירח הוא כוכב נלמד, חשוב מאד להתעכב עליו דווקא בגיל הילדות. לזהות נקודות תורפה ולטפל בהן כשזה עדיין אפשרי. השנים המשמעותיות מבחינה זו הן מגיל 3 ועד גיל 12.(אנו לא עושים מפה לילד הקטן מגיל 3. עד גיל זה הילד לא משתמש כלל ביכולת הבחירה שלו. המפה משקפת את הפוטנציאל שהוא קיבל כשנולד, עוד לפני שעשה את הבחירה האישית שלו, בין טוב לרע. כשאנו בודקים את המפה שלו, עוד לפני גיל זה, אנו בעצם שוללים ממנו את זכות הבחירה החופשית שלו. אנו קובעים שהוא 'עקשן', 'ביקורתי', 'חלש אופי', 'מנותק רגשית', בלי לאפשר לו לקחת את התכונות האלה למקום החיובי שלהם: 'עומד על שלו', 'בעל חוש לביקורת בונה' וכו'.)

אימהות – במפת הלידה הירח מספר על אימא שלנו. כפי שהשתקפה בעינינו. מדהים לגלות כי אותה האימא, משתקפת לעיתים קרובות, באופן שונה במפה של כל אחד מילדיה. עובדה המוכיחה, פעם נוספת, כי בסופו של דבר אנו מביאים על עצמנו התנהגותם של אחרים. אמא אחת, משתקפת בכמה מפות, בכל פעם באופן שונה. אצל אחד היא מחבקת ועוטפת, אצל השני היא דוחפת וממריצה, אצל השלישי היא זו שקובעת את הגבולות בלי רחמים וכן הלאה.

במפה של נשים, יראה לנו מיקומו של הירח אלו אמהות נהיה אנו לילדינו. איך אנו נראות בעיניהם, את זה נוכל לראות במפת הלידה שלהם.

בת שבע דרגן, אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי

[email protected]

קישורים:
לדף הפייסבוק של בת שבע
אסטרולוגיה יהודית יום האישה אימון אישי כבוד האישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}