ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

סגן ראש העיר שפוטר מגיב: "הגרעין התורני משתלט על העיר" • צפו

לאחר שהודח בבושת פנים, מול כל חברי המועצה, מתפקידו כסגן ראש העיר לוד, אליהו ממן מגיב: "ראש העיר מגדל את הגרעין התורני על חשבון החוזרים בתשובה והחילונים. לא אתן לכך יד" • צפו

ממן וראש העיר יאיר רביבו
ממן וראש העיר יאיר רביבו

לאחר שהודח בבושת פנים, מול כל חברי המועצה, מתפקידו כסגן ראש העיר לוד, אליהו ממן מגיב. "מה שקרה זה דבר שראש העיר נאלץ לעשות אותו. מי שסובל פה בעיר זה התושבים החרדים שחזרו בתשובה והתושבים החילונים - שעל חשבונם ראש העיר מגדל את הגרעין התורני. אני לא אתן לדבר כזה יד" אמר ממן.

לדבריו, "ראש העיר פיטר אותי מסגן בשכר, אבל אני עדיין במועצה ואני אלחם בו בכל הכוח. אני עוד אבוא ממקום יותר גבוה - ולא אפרט על כך עכשיו".

סגן ראש העיר שפוטר מגיב
(צילום: אלירן לוי)

ממן הוסיף כי "אני אמשיך לעזור ולשרת את הציבור. ראש העיר צריך להביא אותי להצבעה בעניין הפיטורים שלי. אני אגיע להצבעה ואסתכל לאנשים בעיניים, ומצידי שיפטר אותי".

לדבריו, "הייתי שמח להמשיך כסגן ראש העיר, אחרי הכל יש לי עוד הרבה תוכניות טובות, שחלקן לא אוכל לעשות כחבר מועצה. אבל אל דאגה, אני אמשיך לעשות טוב לציבור. יש בחירות הבאות ואגיע לראש העיר ממקום יותר גבוה".

לסיום אמר ממן: "אני אוהב את כל תושבי לוד, דתיים וחילונים כאחד, גם את הגרעין התורני אני אוהב, אבל הם לא יכולים להשתלט לנו על העיר".

כזכור, ממן פוטר על רקע סערת מינוי חברי הוועדה הבוחרת לרבנות העיר. ראש העיר יאיר רביבו דחה את הלחצים לשנות את הרכב חברי הוועדה הבוחרת, כאשר לטענתו, ממן פעל מאחורי גבו, זאת למרות שהוא הלך איתו "באש ובמים" בניגוד לעמדת יו"ר ש"ס אריה דרעי, דבר שגרם לו צרות רבות.

כזכור, בתיעוד שפורסם ב"בחדרי חרדים" נראה רביבו מפטר את ממן מתפקידו מול כל חברי המועצה. "אתה בגדת בי" אמר רביבו לממן.

בתוך כך, בנאום הפיטורים אמר רביבו משפט אותו ניסו להציג גורמים שונים כפגיעה בנשיא מועצת החכמים, הגאון חכם שלום כהן, כשאמר "אמרת שחכם שלום אמר לך, אז לך לחכם שלום". אלא שרביבו מיהר אמש להבהיר את הדברים וטען כי לא הייתה בכל כל פגיעה בחכם שלום וכי הוא מכבד אותו מאוד.
הרב אליהו ממן רבנות לוד יאיר רביבו נציג שס פוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}