ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

המענק המיוחד של כץ, והמחמאות של החברים החרדים

השר חיים כץ החליט "לפנק", והקצה מיליונים לחלוקת סלי מזון בערב חג הפסח. במפלגות החרדיות מברכים

חיים כץ, פלאש90
חיים כץ, פלאש90

מיליונים לקמחא דפסחא - שר העבודה והרווחה חיים כץ סיכם עם האוצר על תוספת של 18 מיליון שקלים לשיפור הביטחון התזונתי בקרב אזרחים שידם אינה משגת.

התוספת תשמש לחלוקת סלי מזון בפסח ובחגי תשרי, וזאת בנוסף לתקציבים שהקצה משרד העבודה והרווחה לטובת מיזם חלוקת כרטיסי המזון ל-10,800 משפחות, שעלותו השנתית נאמדת בכ-60 מיליון ש"ח.

במפלגות החרדיות מברכים את השר כץ, ומבקשים לפרגן לו על מאמציו לסייע לשכבות החלשות ועל יוזמת הקמחא דפסחא לקראת חג הפסח. כזכור, היחסים בין החרדים לכץ חמים במיוחד, בפרט לאחר סאגת חילולי השבת ברכבת ישראל שגרמה כמעט לפירוק הקואליציה - עד התערבותו של כץ והסיכומים עם החרדים שהביאו להרגעת הרוחות.

כזכור, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני דיבר רבות על המצב שאי אפשר להשאיר את המשפחות הללו ללא תקציב לחג, וכעת הוא מברך את השר כץ שפעל מול משרד האוצר וגייס את התקציב למטרה החשובה הזו.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' כבר לפני חודש ימים הגיש ח"כ אורי מקלב שאילתא דחופה לשר כץ בנושא, ובה טען מקלב כי "התקציב עבור קמחא דפסחא הופחת באופן משמעותי ביחס לשנים עברו. וכי מן הראוי לבוא לקראת המשפחות המוחלשות ולסייע להם לקראת החגים".
חיים כץ מענק חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}