כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

זה גזר הדין למחבל שדקר אברך מ'שובו בנים'

שנה לאחר שדקר ופצע חרדי באורח בינוני, נגזרו 15 שנות מאסר על המחבל אנס אקרע (19) מכפר קבלאן הסמוך לשכם • לפני הפיגוע כתב המחבל בחשבון הפייסבוק שלו: "שאלוהים יסלח לי, אני רוצה לדקור מתנחל"

אילוסטרציה. צילום: מדברים תקשורת
אילוסטרציה. צילום: מדברים תקשורת

שנה לאחר שדקר ופצע חרדי באורח בינוני, נגזרו 15 שנות מאסר על המחבל אנס אקרע (19) מכפר קבלאן הסמוך לשכם.

על פי כתב האישום, סמוך לשעה 9:30 יצא המחבל מביתו בקבלאן לכיוון ירושלים, נכנס לישראל שלא כדין, כשהוא נושא עמו סכין, "במטרה למצוא שם יהודים כדי שיבצע בהם את הפיגוע הרצחני".

סמוך לשעה 11:30 הוא העלה פוסט לעמוד הפייסבוק שלו, בה גם הופיע תמונת הפרופיל שלו כשבה הכיתוב "שאהיד בהמתנה", בו כתב: "אמא אני אוהב אותך הרבה. אבא סלח לי, אני רוצה למות בדרכי האל. אנשים, שאלוהים יסלח לי, אני רוצה לדקור מתנחל. אלוהים שאכנס לגן עדן".

על פי כתב האישום, סמוך לשעה 13:50 הבחין באדם וזיהה אותו כיהודי בשל מראהו החיצוני כחרדי. המחבל התקרב אליו מאחור, שלף את הסכין, ודקר אותו בפלג גופו העליון מאחור באמצעות הסכין, בכוונה לגרום למותו.

מעצר המחבל שביצע את פיגוע הדקירה


כתוצאה מהפגיעה, חדרה הסכין לגופו של החרדי ונתקעה בגבו. הנאשם נמלט מהמקום בריצה לתוך סמטאות העיר העתיקה ונכנס לחנות פיתות. בפעילות מבצעית רחבה שבוצעה על ידי שוטרים ולוחמי משמר הגבול בעיר העתיקה, בסיוע שוטרי מבט 2000 שסרקו את האזור באמצעות מצלמות, אותר המחבל כשהוא מתחבא באחת מסמטאות העיר העתיקה. כתוצאה ממעשי הנאשם, הובהל המתלונן לבית חולים ונגרם לו חתך בגבו.

היום (ד'), במסגרת הסדר טיעון בית משפט המחוזי בירושלים גזר עליו 15 שנות מאסר בפועל, שנתיים וחצי על תנאי וקנס של 15,000 ש"ח לחרדי שנדקר בפיגוע.
פיגוע דקירה אנס אגרע קבלאן שובו בנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}