ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

ישי בן צבי בסינגל שני: 'אשא עיני' • נוגע

לאחר שכבש את לב המגזר הדתי עם 'השם אחד' - סינגל הבכורה שזכה להצלחה מרשימה, מגיש כוכב הזמר היהודי ישי בן צבי סינגל שני אותו הלחין למילות ספר התהילים - 'אשא עיני' • האזינו

ישי בן צבי בסינגל שני: 'אשא עיני' • נוגע

לאחר שכבש את לב המגזר הדתי עם 'השם אחד' - סינגל הבכורה שזכה להצלחה מרשימה בדמות חיבוק חם מתחנות הרדיו הדתיות לצד קרוב ל100,000 צפיות ביוטיוב תוך פחות מחודש, מגיש כוכב הזמר היהודי ישי בן צבי סינגל שני אותו הלחין למילות ספר התהילים - 'אשא עיני'.

בן צבי המשמש כסולן להקת 'רימונים' ומופיע מידי ערב בחתונות ואירועים, חשף בשבת האחרונה בראיון לשבועונים חרדים את סיפור חייו המדהים, כאשר נולד כגוי למשפחה אמריקאית מטקסס, אומץ בגיל יומיים בדרך לא דרך להורים דתיים ממדינה שכנה ועד גיל בר מצווה לא ידע על-דבר היותו גוי מאומה. בגיל 13, במהלך חגיגות הבר מצווה הציבו לפניו הוריו את 2 הבררות: להמשיך ולחיות כגוי או להצטרף לעם היהודי. בן צבי בחר באפשרות השניה, ומאז ועד היום סיפור זה מלווהו בכל שלב ושלב בחיים.

"השיר החדש הולחן מתוך הודאה על העבר ובקשה על העתיד, מתוך הבנה כי "עזרי מעם השם עושה שמים וארץ" אומר בן צבי עם צאת הסינגל. כאמור, את מילות השיר הלחין ישי בעצמו למילותיו של דוד המלך בספר התהילים ועיבד והפיק מוזיקלית עדי חייט.

ישי בן צבי - אשא עיני


מילות השיר:
"אשא עיני אל ההרים מאין יבוא עזרי, עזרי מעם השם עושה שמים וארץ. הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל".

קרדיטים:
עיבוד והפקה מוסיקלית: עדי חייט.
תופים: אבי אבידני.
בס, גיטרות, קלידים: עדי חייט.
כינור: ענבל חיים, מרגריטה קזזיאנץ.
צ׳לו: אסתר וואלאדרס.
מיקס: עדי חייט.
מסטרינג: טלי כץ.
הוקלט באולפני ״מידיקול״ י-ם
ישי בן צבי אשא עיני ה אחד סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}