י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

אחרי חצי שנה בלבד: יועצו הבכיר של רה"מ להסברה, רן ברץ, מסיים את תפקידו

ברץ כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו: "כל השמועות על יחסים עכורים וכו' הן בדיות גמורות"

רן ברץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
רן ברץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



יועצו הבכיר של ראש הממשלה להסברה, ד"ר רן ברץ, מסיים את תפקידו לאחר כחצי שנה בלבד לאחר שמונה. נתניהו התכוון בתחילה למנותו לראש מערך ההסברה הלאומי, אך המינוי הוקפא בין השאר בעקבות התנגדות בנציבות שירות המדינה. למרות זאת, נתניהו המשיך לקדם את מינויו ולחץ לשלבו במערך ההסברה במשרד ראש הממשלה.

ברץ הוכרז כמועמד לראשות מערך ההסברה בסוף 2015, אך אז התגלו שורת התבטאויות בעייתיות בחשבון הפייסבוק שלו. בין השאר, תקף את נשיא ארה"ב ברק אובמה וכתב בפוסט: "תרשו לי להיות קצת חריף בניגוד להרגליי המתונים: ההתייחסות של אובמה לנאום של נתניהו - ככה נראית אנטישמיות מודרנית בארצות מערביות וליברליות. והיא באה כמובן עם הרבה סובלנות והבנה לאנטישמיות האיסלאמית. כל כך הרבה סובלנות והבנה עד שמוכנים אפילו לתת להם (לאיראן, ב״ר) אטום".

היום (ב') כתב ברץ בעמוד הפסייבוק שלו: "לפני כחודש וחצי שוחחתי עם ראש הממשלה וביקשתי ממנו שנמצא מועד לסיום תפקידי. הסיבה היא שאני רחוק מלמצות את עצמי בדוברות, ואני מאמין שיש לי יתרונות שונים שיבואו לידי ביטוי בעשייה אחרת.ראש הממשלה הבין ללבי אך ביקש ממני להישאר בתפקיד עד שאסיים מספר משימות שהתחלתי בהן. מובן מאליו שנעניתי לבקשה בשמחה. כל השמועות על יחסים עכורים וכו' הן בדיות גמורות. אל תקנו את הסחורה המשומשת הזו".
רן ברץ ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}