י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

ברק הולם שוב: "יש לנו ממשלה חלשה, משותקת ובכיינית"

לפי דיווח חדשות 10, ראש המממשלה לשעבר שאמר את הדברים הערב בכנס פעילי מפלגת העבודה, הוסיף כי "ממשלת נתניהו-בנט פוגעת בביטחון ישראל"

אהוד ברק. צילום: פלאש 90
אהוד ברק. צילום: פלאש 90



"ממשלת נתניהו-בנט פוגעת בביטחון ישראל. יש לנו ממשלה חלשה, משותקת ובכיינית" - כך אמר הערב (א') ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, לפי דיווח של חדשות 10. ברק אמר את הדברים בכנס פעילי מפלגת העבודה שהתקיים בתל אביב. זוהי הפעם הראשונה שבה הופיע ברק בפומבי בפני פעילי המפלגה, מאז שעזב אותה ב-2011.

"הרצון להמשיך להוביל את האג'נדה שלהם בקנאות משקפת שנאת אחים, עיוורון", אמר עוד ברק על-פי הדיווח. "לאנשי ימין אין הסבר איך יוצאים מהמצב עם הפלסטינים. גם גירושים כואבים לפעמים צריך לעשות, זו הדרך היחידה.

"האיומים על ישראל הם לא קיומיים. דאע"ש נהפך למושא חרדה, אבל הם לא המציאו את עריפת הראשים, אלא את זריעת הפחד תוך שימוש בטכנולוגייה עדכנית. בתוך כוח צבאי - הם לא איום על ישראל, מבחינה פוליטית זה לא רע להיות חרד וקורבני, אבל מבחינה ציונית צריך לפעול בדיוק הפוך - העזה ויזמות, ולא היגררות".

באחרונה מרבה ברק לתקוף את נתניהו ברשתות החברתיות, בעיקר לנוכח החקירות המתנהלות נגד ראש הממשלה, ואף קרא לו להתפטר מתפקידו. בין השאר כתב ברק: "פרקליטים, חוקרים ושופטים ותיקים מביטים פעורי עיניים בחולשה, גרירה ואבדן המצפן הנגלים בטיפול בפרשיות ביביגייט. האמנם ייתכן שטרם נפתחה חקירה מלאה, כולל בגרמניה, בעניין כלי השייט?" ראש הממשלה נתניהו, מצדו, תוקף בחזרה לא מעט - גם הוא בעיקר בזירת הרשתות החברתיות.
אהוד ברק בנימין נתניהו נפתלי בנט מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}