ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

פרסום ראשון: לשכת רה"מ מזעיקה את הח"כים

סביבת ראש הממשלה בלחץ: גורמים בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הרימו הערב טלפונים בהולים לשרים וחברי הכנסת של הקואליציה בבקשה להתייצב מחר במליאה בשעת השאלות של רה"מ • כל הפרטים

בנימין נתניהו (Tomer Neuberg/FLASH90)
בנימין נתניהו (Tomer Neuberg/FLASH90)

פרסום ראשון • סביבת ראש הממשלה בלחץ: גורמים בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הרימו הערב (שלישי) טלפונים דחופים לשרים וחברי הכנסת של הקואליציה בבקשה להתייצב מחר במליאה בשעת השאלות של רה"מ. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

נתניהו צפוי להגיע מחר למליאת הכנסת לשעת שאלות של חברי הכנסת, זאת לאחר שנעשו ניסיונות רבים מכיוונו לדחות את שעת השאלות, בכדי שהוא לא ייאלץ להתמודד עם שאלות קשות סביב החקירות הרבות שמתנהלות בעניינו במשטרה.

כאמור, בלשכת ראש הממשלה לחוצים משעת השאלות והרימו בשל כך טלפונים בהולים לשרים וחברי הכנסת מהקואליציה כדי שנתניהו לא יוותר לבדו מול השאלות הקשות שחברי האופוזיציה צפויים להציג לו במליאה.

ח"כ מרב מיכאלי, יו"ר סיעת המחנה הציוני ומרכזת האופוזיציה, אמרה השבוע כי "ניסיונותיו של ראש הממשלה לברוח מחובתו לעמוד בפני שאלות חברי הכנסת במליאה לא צלחו. ביום רביעי ביבי יגיע למליאת הכנסת ויצטרך לתת תשובות על השחיתות השלטונית שלו שנחשפת בכל ערוותה".

במליאת הכנסת אמורה להתקיים בכל שבוע שעת שאלות. חברי הכנסת מפנים שאלות לראש הממשלה או לאחד השרים. השאלות מוגשות בכתב למזכירות הכנסת עד השעה 10:00 ביום שני, שבועיים לפני שעת השאלות שבה יועלו.

נשיאות הכנסת בוחרת 10 שאלות ומעבירה אותן מראש לשר הנשאל כדי שישיב עליהן בשעת השאלות. נשיאות הכנסת קובעת גם נושאים נוספים שבתחום סמכותו של השר, ובנושאים אלה יכולים עשרה מחברי הכנסת, ברשות יושב-ראש הישיבה, לשאול את השר שאלות שלא נמסרו לו מראש.

כל אחד מחברי הכנסת המשתתפים בשעת השאלות שואל שאלה אחת במסגרת זמן של דקה, והשר הנשאל משיב על כל שאלה במסגרת זמן של שתי דקות.
שעת שאלות בנימין נתניהו מליאת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}