י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

האדמו"ר מגור לרבני דגל: "לכו לחכם שלום"

תפנית במאבק השבת: רבני 'דגל התורה' בירושלים נפגשו בשעה האחרונה עם האדמו"ר מגור והתייעצו עמו בנושא חילולי השבת בירושלים • ע"פ בקשת האדמור יפגשו הערב רבני דגל עם נשיא המועצת חכם שלום כהן במעונו שבעיר העתיקה • פרסום ראשון

האדמו"ר מגור וחכם שלום כהן. צילום: יעקב&שלומי כהן, פלאש 90
האדמו"ר מגור וחכם שלום כהן. צילום: יעקב&שלומי כהן, פלאש 90

תפנית במאבק השבת שנחשף ב'בחדרי': רבני 'דגל התורה' בירושלים נפגשו בשעה האחרונה עם האדמו"ר מגור והתייעצו עמו בנושא חילולי השבת בירושלים. בפגישה השתתף מזכיר ועדת הרבנים למען השבת יצחק גולדקנופף.

בפגישה עלה נושא הפרת הסטטוס-קו בנושאי הדת בירושלים כפי שפורסם לראשונה ב"בחדרי חרדים", וכן חילון אזור שוק מחנה יהודה שהפך בחודשים האחרונים לאזור בילוי לילי בניגוד לחוק.

"בחדרי חרדים" חושף כי האדמו"ר מגור ביקש מרבני 'דגל התורה' להכנס הערב לביתו של נשיא המועצת חכמי התורה חכם שלום כהן בכדי שהמאבק על השבת יהיה באחדות כלל הסיעות.

ההתייעצות עם האדמו"ר באה לאחר האסיפה שהתקיימה אמש בין רבני 'דגל התורה' לבין נציגי הסיעה בעיריית ירושלים בביתו של ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן בה נקבע על הליכה למאבק על קדושת השבת בבירה - בתנאי שזו תהיה באחדות בין כל הסיעות.

ע"פ בקשת האדמו"ר ייפגשו הערב רבני דגל התורה עם נשיא המועצת הגאון רבי שלום כהן בביתו שבעיר העתיקה בירושלים.

כזכור, מחר צפוי להתקיים מפגש הח"כים החרדים, השרים יעקב ליצמן ואריה דרעי ומשה גפני עם ראש העיר ניר ברקת בנושא.

לו״ז הפגישות בנושא השבת בירושלים מחר, יום רביעי:

בשעה 16:00 בחדר סיעת ש״ס בכנסת תתקיים פגישה של ראשי המפלגות החרדיות: השר דרעי, השר ליצמן וח״כ גפני - יחד עם ראשי הסיעות החרדיות בי-ם בהשתתפות מזכיר הוועדה למען השבת יצחק גולדקנופף.

בשעה 17:00 תתקיים בחדרו של יו״ר ש״ס השר דרעי בכנסת פגישה של ראשי המפלגות החרדיות: דרעי, ליצמן וגפני עם ר״ע י-ם ניר ברקת. בפגישה ישתתף גם שר החקלאות אורי אריאל מ׳הבית היהודי׳ שביקש להצטרף.
האדמור מגור מאבק השבת דגל התורה חכם שלום ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}