כ"ב כסלו התשפ"ה
23.12.2024

צוקרברג שינה את דעתו: פייסבוק תתחיל לשלב פרסומות בסרטונים

הרשת החברתית תאפשר לשלב פרסומות בסרטונים ותעניק למפרסמים 55% מההכנסות, בדומה למתכונת ביוטיוב

  • י"ח טבת התשע"ז
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



פייסבוק מתכוונת להתחיל לשלב פרסומות בסרטונים ולהציע לגופים שמעלים אותם נתח מההכנסה.

הרשת החברתית הגדולה בעולם תתחיל בקרוב בפיילוט שישלב אפשרות לשלב פרסומות בסרטונים, בתנאי שמשתמשים צפו בהם לפחות 20 שניות ואורך הסרטון הוא 90 שניות לפחות, לפי דיווח ב"רי-קוד". המטרה בכך היא לגרום למפרסמים להעלות סרטונים ארוכים ולמשוך את תשומת הלב של המשתמשים, כך שאלה יאריכו את משך הגלישה שלהם ברשת החברתית.

פייסבוק היא שתמכור את הפרסומות ותעניק למפרסמי הסרטונים 55% מההכנסות עליהן - מתכונת דומה לזאת שפועלת ביוטיוב, ששולטת בעסקי הווידיאו באינטרנט.

פייסבוק החלה להראות למשתמשים סרטוני וידיאו באגרסיביות לפני כשנתיים, וב-2016 הודיעה כי בכל יום נצפים 100 מיליון שעות של תוכן וידיאו. אולם בניגוד לכמעט כל אתר אחר באינטרנט, המנכ"ל מארק צוקרברג אסר על שילוב פרסומות לפני תחילת הסרטון, מה שאומר שרוב המפרסמים לא נהנו מכל הכנסות מפרסום מהסרטונים שהם העלו לפייסבוק, אף שרבים מהם משקיעים משאבים רבים כדי לבנות נוכחות וידאו באתר.
פייסבוק פרסומות בסרטונים וידיאו באינטרנט סרטוני וידיאו מארק צוקרברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}