כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

חשיפה: רבני 'דגל' בי-ם מצטרפים למאבק השבת

לאחר שהאדמו"ר מגור וחכם שלום כהן הורו לנציגים להצטרף למאבק השבת בירושלים, ל"בחדרי חרדים" נודע כי גם רבני "דגל התורה" החליטו להצטרף למאבק. הגאון רבי דוד כהן לתלמידיו: "מאבק בכל הכוח וללא פשרות" • כל הפרטים בפרסום ראשון

הגאון רבי דוד כהן
הגאון רבי דוד כהן

חשיפת "בחדרי חרדים" • לאחר שהאדמו"ר מגור וחכם שלום כהן הורו לנציגיהם בעיריית ירושלים להצטרף למאבק השבת בעיר, ל"בחדרי חרדים" נודע כי גם רבני "דגל התורה" החליטו להצטרף למאבק.

הגאון רבי דוד כהן, ראש ישיבת חברון, אמר הערב לתלמידיו כי הוא שוחח השבוע עם הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק ו"סוכם שהמאבק על השבת יהיה בכל הכוח וללא פשרות", כך נודע ל"בחדרי חרדים".

ראש הישיבה נשאל האם המאבק ייצא לדרך גם במחיר עצירת תקציבים בעירייה והשיב כי עדיין לא נדונו כל האפשרויות.

"על שמירת בירושלים יהיה מאבק בכל הכוח וללא פשרות" אמר הערב הרב למקורביו, "אבל בשביל להצליח במאבק חייבים איחוד כוחות של כל הסיעות החרדיות".

מוקדם יותר הערב נחשף ב"בחדרי חרדים" כי הרבי מגור שיגר אל אריה דרעי שליח מיוחד - הרב יצחק גולדקונפף, יו"ר ועדת הרבנים למען השבת, כדי לרתום אותו למאבק.

מוקדם יותר היום נחשף ב"בחדרי חרדים" כי עסקני השבת פנו אל האדמו"ר מגור ונשיא מועצת החכמים, הגאון חכם שלום כהן, שהורו להיאבק על שמירת השבת בירושלים.

המאבק יוצא לדרך לאחר שורת פרסומים וחשיפות ב"בחדרי חרדים". כזכור, אמש נחשפו ב"בחדרי חרדים" הנתונים המלאים של חילולי השבת בירושלים, מהם עלה כי 100 עסקים פתוחים מדי שבת במרכז העיר, כש-77 מהם נפתחו בתקופת כהונתו של ברקת והעירייה גוררת רגליים ואינה אוכפת את הסטטוס קוו.
דגל התורה מאבק השבת בירושלים הרב דוד כהן הרב ברוך סולובייצ'יק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}