י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

מנכ"ל אלקטרה צריכה נחקר בחשד לעבירות על חוק ניירות ערך

זאב קלימי שוחרר לביתו בתום החקירה ■ אלקטרה צריכה רכשה לאחרונה את חברת גולן טלקום תמורת 350 מיליון שקל

זאב קלימי
זאב קלימי



זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה צריכה, החברה הבת של אלקו, נחקר היום (ד') ברשות לניירות ערך שעות ארוכות - בחשד לעבירות על חוק ניירות ערך. קלימי שוחרר לביתו ללא הבאה למעצר. חברת אלקטרה צריכה סירבה למסור תגובה, וברשות סירבו להגיב.

אלקטרה צריכה פועלת בשלושה תחומים: שיווק ומכירת מוצרי צריכה חשמליים, וביניהם המותגים אירוול, אלקטרה, אלקו ועוד; הפעלת רשתות שיווק קמעונאיות למכירת מוצרי חשמל - מחסני חשמל ושקם אלקטריק; רשתות עשה זאת בעצמך אייס ואוטו דיפו, המתמחות בעיצוב הבית ובתחום מוצרי הרכב.

קלימי חולל פלאים באלקטרה צריכה באמצעות תוכנית רה-ארגון בחברה. הכנסות החברה ברבעון השלישי גדלו ב-9%, ל-837 מיליון שקל. וברבעון השלישי הציגה החברה רווח נקי של 38 מיליון שקל, זינוק של 162% לעומת התקופה המקבילה ב-2015.

אלקטרה צריכה רכשה לאחרונה את חברת גולן טלקום, בתמורה ל-350 מיליון שקל. גולן טלקום היא חברה נטולת תשתיות, אך הנכס המרכזי שלה הוא כ-800 אלף לקוחות ומותג המזוהה עם מחיר מוזל.

אלקטרה צריכה האמינה שרכישת גולן היא עסקה טובה לאורך זמן, ברף המחיר הנוכחי, וראתה סינרגיות עם פעילויות אחרות שלה - בראשן הבעלות על "שטחי מסחר" ברשתות מחסני חשמל, שקם אלקטריק, נקודת מכירה עתידיות לכרטיסי SIM של גולן ומכשירי סלולר. אלקטרה צריכה היא גם הבעלים של זיכיון ההפצה של מכשירי וואווי בישראל, וסמארטפונים מבית סוני.
אלקטרה ניירות ערך גולן טלקום אלקו זאב קלימי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}