י"ח תשרי התשפ"ה
20.10.2024

דונלד טראמפ במסיבת עיתונאים ראשונה: "אנשים חולים המציאו את הזבל הזה"

במסיבת עיתונאים ראשונה מאז שנבחר לנשיאות ארה"ב, תקף דונלד טראמפ את העיתונות ואת חברת CNN שפרסמה כי רוסיה אספה עליו מידע רגיש

טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס

במסיבת עיתונאים ראשונה מאז שנבחר לנשיאות ארה"ב, תקף דונלד טראמפ את העיתונות ואת חברת CNN שפרסמה כי רוסיה אספה עליו מידע רגיש.

רגע השיא במסיבת העיתונאים


נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ כינס הערב (ד') מסיבת עיתונאים ראשונה מאז בחירתו. לנשיאות. הוא התייחס לדיווח של התקשורת האמריקנית לפיו רוסיה אספה עליו מידע רגיש וכי הוא חשוף לסחיטה.

"אני מודה לרוב גופי התקשורת, שראו את הדיווחים שפורסמו היום ויצאו נגד החדשות המזויפות האלה. זה לא היה צריך להיכתב מעולם", אמר, "אנשים חולים המציאו את הזבל הזה".

הוא התייחס לגופי התקשורת שפרסמו את הידיעה ואמר: 'באזפיד' היא ערימת זבל כושלת ו-CNN יוצאים מגדרם כדי לנפח את זה. זו בושה".

עיתונאי של חברת CNN ג'ים אקוסטה ביקש לשאול שאלה, וטרמפ סירב לענות לו ואמר: "אל תהיה חצוף, לא. אתם חדשות מזויפות".

בהתייחס לפריצות במפלגה הדמוקרטית הודה כי ייתכן ויד רוסיה בעניין אך הוסיף: "חווינו גם פריצות על ידי מדינות אחרות. לנו יש כמה ממוחות המחשבים הגדולים בעולם. המפלגה הדמוקרטית היתה פתוחה בפני פריצות, היתה צריכה להיות להם הגנה מפני פריצות כמו שהייתה לנו".

ביחס ליחסיו עם פוטין אמר: "אני לא יודע אם אסתדר עם פוטין, אבל זה יהיה נכס אמיתי אם כן". עוד הודיע כי יעעביר את עסקיו לשני בניו, דון ואריק, שינהלו אותם.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אמש דיווחו כלי תקשורת בארה"ב כי על פי דו"ח מודיעין שסיפק סוכן בריטי לשעבר עם קשרים ברוסיה, בידי הממשל הרוסי מידע כלכלי ואישי מביך על טראמפ, מידע שעלול להביא לסחיטה של טראמפ בידי הרוסים.

הדיווחים על אותו תזכיר מודיעין גרמו לרעידת אדמה פוליטית של ממש בארה"ב וסוקרו בהרחבה בכל כלי התקשורת המרכזיים.
דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}