כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

דובר בית הרב מאזוז: "אין פתרון לשיעור. הרבנים יעלו ויבקשו"

סערת ביטול שיעורו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון הרב מאיר מאזוז עדיין לא באה על פתרונה • דובר בית הרב מאזוז שופך אור על הסיבות בגינן החליט הרב להפסיק, מספר על הפניות ועונה על השאלה - האם יש סיכוי שהשיעור יחזור?

ששון טרבלסי, צילום: עזרא טראבלסי
ששון טרבלסי, צילום: עזרא טראבלסי

הסערה סביב הפסקת השיעור השבועי במוצאי שבת של הגאון הרב מאיר מאזוז נשיא מועצת חכמי ישראל ומנהיג מפלגת 'יחד' - אינה יורדת מסדר היום.

לדברי דובר בית הרב מאזוז ששון טרבלסי, "מכשיר הפקס בישיבה ובבית הרב פולט מאות בקשות שמרן ימשיך למסור את השיעור השבועי". כפי שפורסם אמש לראשונה ב'בחדרי חרדים', חוזר ואומר טרבלסי - "אנשים ניצלו את הגישה החופשית לרב וניהלו קמפיין פוליטי נגד הרב כדי להחליש את השיעור".

"למעשה אין פתרון כרגע, אנחנו עדיין לא אנשי בשורה, גדולי ישראל ורבנים מעורבים בסיפור והם ייכנסו לראש הישיבה בכדי לפעול כדי שהשיעור יחזור כבר השבוע. בקשת גדולי ישראל תביא לכך ששום מקניט או מישו אחר יעז להגיע לרב, ולהביע דברים נגד דבריו".

טרבלסי מציין כי לצד הפסקת השיעור נערכים להילולא הגדולה השנתית של הישיבה והדינר, שייערכו בשבוע הבא בגני התערוכה בתל אביב בהשתתפות 7000 איש וביניהם שרים בכירים, רבנים ואישי ציבור.
הרב מאיר מאזוז כסא רחמים שיעור שבועי ששון טרבלסי תלמידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 94 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}