י"ח תשרי התשפ"ה
20.10.2024

רב במערך הגיור נורה בחיפה ונפצע בינוני; אדם אחר נרצח

שתי זירות ירי בעיר חיפה: שני אנשים נורו בעיר, אחד מהם מת מפצעיו והשני נפצע באורח בינוני; לכאורה יש קשר בין שתי הזירות • הפצוע הוא רב מוכר ממערך הגיור במשרד ראש הממשלה - המשטרה פתחה בחקירה

רב במערך הגיור נורה בחיפה ונפצע בינוני; אדם אחר נרצח
בזירת הירי הבוקר

ירי ורצח בשתי זירות: הבוקר (ג') נורה רב תושב חיפה ברחוב העצמאות בעיר ונפצע בינוני. בזירת ירי נוספת בעיר לאחר כ-40 דקות, נורה אדם אחר ומותו נקבע בזירה.

הפצוע בינוני, בן 48 תושב מגדל העמק, משמש בתפקיד רבני בכיר בבית הדין לענייני גיור במשרד ראש הממשלה, הוא נורה בשעה 9:27 לערך ברחוב דרך העצמאות בחיפה על ידי אדם שנמלט מהמקום. הוא טופל ע"י כונני איחוד הצלה ומד"א ופונה במצב בינוני לבית החולים רמב"ם בעיר. מדוברות בתי הדין הרבניים נמסרה ההבהרה כי "לפצוע הירי מחיפה אין קשר לבתי הדין הרבניים".

לאחר כ-40 דקות, ב-10:05 לערך, שוב נורה אדם הפעם ברחוב הגיבורים. אדם בן 47 תושב איזור הכרמל, נפגע מירי בפלג גופו העליון, צוותי הרפואה ביצעו בו פעולות החייאה אך לאחר זמן קצר נקבע מותו.

לאחר שעלה החשד כי יש קשר בין שני מקרי הירי, המשטרה פ0נתה לבית המשפט שהטיל צו איסור פרסום על פרטי החקירה. רקע לשני אירועי הירי הוא ככל הנראה פלילי. במקביל, כוחות משטרה עורכים בשעה זו סריקות נרחבות בסביבה לאיתור היורה או היורים.

פראמדיק מד"א רז דיאמנד שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 45 שוכב על שפת המדרכה כשהוא סבל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

חרדי כבן 45 נורה למוות בחיפה







ירי חיפה חרדי הרוג חיפה חרדי חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}