ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

הראשל"צ הרב יצחק יוסף: "כולם צריכים לקרוא לדרעי - הרב"

בשבת שבע ברכות, הורה הראשל"צ הגר"י יוסף לתלמידיו ולבני משפחתו לכבד את שר הפנים ולהקפיד לקרוא לו 'הרב אריה', ובנוסף עקץ שוב את תחנת הרדיו 'קול ברמה', כשהתייחס לסיפור מתקופת אביו הגר"ע יוסף זצ"ל

הרב יצחק יוסף עם הרב אריה דרעי. צילום: יעקב כהן
הרב יצחק יוסף עם הרב אריה דרעי. צילום: יעקב כהן

הרב הראשי הספרדי, הראשון לציון רבי יצחק יוסף, קרא בשבת לתלמידיו לקרוא ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי בתואר "הרב".

במסגרת שבת שבע ברכות לרגל נישואי בת הזקונים שנערכה השבת בישיבת 'חזון עובדיה' בשכונת רוממה בירושלים, ובה גם השתתף אריה דרעי שמסר שיעור תורני בשבת אחר הצהריים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מיד לאחר השיעור עלה למסור שיעור הרב הראשי הרב יצחק יוסף שאמר: "יש אנשים שקוראים לרב אריה דרעי 'אריה', אפילו אבא מרן הגר"ע הקפיד לקרוא לו הרב אריה, אנחנו צריכים לקרוא לו הרב אריה. תראו איך הוא לומד, תראו הוא מפלפל בדברים, צריך לקחת קטע אחד ולפלפל אותו לא ללמוד בשטחיות".

בדבריו סיפר כי "מרן הגיע לפני שלושים וחמש שנה לומר שיעור ביזדים, אז לא היה לוויין, לא היה קול חי, לא קול ברמה שאסור לשמוע אותו, והשתתף שם בחור מישיבת קול יעקב של הרב עדס שהחל מיד ללמוד יביע אומר, כשנשאל בישיבה מדוע, הסביר שמרן אמר לקרוא הלכות. הלך הרב יהודה עדס למרן שאמר לו תקרא לבחור לפה, והסביר לו שהלימוד הוא לקחת קטע ולפלפל עמו ואז לקחת את היביע אומר וללמוד".

לסיום אמר הראשל"צ: "פעם היו מעט אברכים שלומדים דיינות, היום יש 350 אברכים שלמדו דיינות, רק צריכים שהממשלה תתן לנו להכניס אותם לבתי דין".
הרב יצחק יוסף אריה דרעי שבע ברכות הרב שיעור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד