ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

דרעי מפרגן: "ליברמן יהיה שר ביטחון טוב"

יו"ר ש"ס נפרד בישיבת הסיעה משר הביטחון הפורש בוגי יעלון, והודיע כי ש"ס לא תסכים לוותר על ועדת החינוך

דרעי בישיבת הסיעה היום. צילום: מרים אלסטר - פלאש 90
דרעי בישיבת הסיעה היום. צילום: מרים אלסטר - פלאש 90

יו״ר שס ושר הפנים, אריה דרעי, התייחס הצהריים (ב) בישיבת הסיעה להסכם הקואליציוני המסתמן עם סיעת ישראל ביתנו וצירופה לממשלה.

שר הפנים אמר: ״אני מעדיף ממשלה רחבה יותר ואני מקווה שהיום המשא ומתן יגמר. יש לסיים את העניין במהרה ולהתחיל לעבוד, כיוון שיש משימות רבות העומדות לפתחנו״.

״אני מצטער על עזיבתו של משה יעלון את הממשלה. היו לי איתו יחסי עבודה מאוד טובים. אני חושב שכל הציבור החרדי מוקיר לו טובה על ההתנהגות ההוגנת והמכובדת. קראתי לו להישאר אך לצערי הוא בחר להתפטר. יעלון מילא את תפקיד שר הביטחון במקצועיות ואחריות, ראיתי בו שותף אמיתי, עבדתי איתו בישיבות הקבינט וצר לי על עזיבתו.

"ולכל החוששים אני אומר: שר הביטחון המיועד אביגדור ליברמן יהיה שר ביטחון טוב, אחראי ומקצועי. הממשלה הזאת תמשיך עד סוף הקדנציה ואין לי ספק שהממשלה הזאת תעשה מה שטוב לעם ישראל ותאחה את הקרעים שאנו רואים בעם״.

דרעי


בהקשר לנושאי דת ומדינה אמר שר הפנים: ״דאגנו לכך שכל נושא הקשור לסטטוס קוו או לקווי היסוד לא יעלה לדיון. הוסכם שכל חקיקה או יוזמה הקשור לדת ומדינה תחייב הסכמה של כל מרכיבי הקואליציה. הדבר נעשה, בראש ובראשונה, מתוך רצון לייצב את הממשלה ולאפשר לה להשלים את ימיה״.

דרעי גם סיפר כי הציעו לש״ס את ועדת הפנים תמורת ועדת החינוך אך ש״ס השיבה בשלילה, כיוון ש"נושא החינוך הוא חשוב מכדי לוותר עליו״.

שר הפנים הציג את הדברים החשובים שש״ס תקדם במושב הקרוב ובראשם הוזלת תעריפי המים ואמר: ״מאוד שמחתי לראות שהוזלת תעריפי התחבורה, אשר קידמנו במקביל, כבר תאפשר למשפחות שלמות לנסוע באוטובוסים, בל״ג בעומר, להילולת הרשב״י״.
איווט ליברמן בוגי יעלון לג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד