ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

המשפחה מבקשת עזרה להטיס את פצועי קרעסטיר

אחיו של אחד הבחורים שנפצעו בתאונה בחזור מקברו של ר' ישעיל'ה ל'בחדרי': "בית החולים לא מקצועי מספיק. אנחנו רוצים להעביר אותם ללונדון"

המשפחה מבקשת עזרה להטיס את פצועי קרעסטיר

 

שני בחורי הישיבה שנפצעו קשה מאוד בתאונת הדרכים הקשה שאירעה לפני כשבוע ליד עיירת קרעסטיר בהונגריה - יהודה ובנימין - עדיין מאושפזים בבית החולים מישקולץ בהונגריה.

בני משפחותיהם רוצים להביא את השניים לבית חולים בלונדון, שם יקבלו טיפול רפואי טוב יותר באופן משמעותי. עם זאת, כבר עתה משתפר מצבם הרפואי מיום ליום, הם יצאו מתרדמה ומתקשרים עם הסביבה באופן חלקי, ואחד מהם אף זוכר את אשר אירע בזמן התאונה.

אחד הבחורים סובל מדימום במוח ואילו השני ספג במוחו פגיעה קשה, בנוסף יש לשניהם שברים בחלקים שונים בגוף. ראוי לציין שלשני הפצועים היה ביטוח רפואי מלא בהונגריה, אך יש כרגע סכסוך בין החברה הרפואית לחברת הביטוח, ומי שניזוק מכך הם הבחורים, שלא זוכים לקבל את הטיפול הראוי.

אחיו של יהודה אומר היום (ד) לבחדרי חרדים: "לפני מספר ימים יהודה התעורר ושאל אותי בפאניקה איפה בנימין, הוא זוכר רק שאירעה תאונת דרכים, ויותר מכך הוא לא זוכר כלום, הוא התעורר מעורפל ומטושטש. היו כאן ניסים גדולים, הם ניצלו בנס".

לדבריו, בית החולים מישקולץ שבהונגריה לא עונה על צרכי הטיפול של השניים, "זה בית חולים לא מקצועי כל כך, מצבם עדיין קשה אך יציב ולכן אנחנו רוצים להעביר לבית חולים יותר מקצועי בלונדון, ששם הטיפול הרפואי יועיל להם להשתקם".

בתוך כך, מספר האח כי "מטוס פרטי עם צוות רפואי יוצא מחר מהונגריה ללונדון, אבל העלות של הנסיעה יקרה, למעלה ממאתיים חמשים אלף שקל, ועד כה הצלחנו לגייס רק שלושים אלף שקל, ונשארו פחות מ-24 שעות לגייס כסף". לדבריו, באם חברת הביטוח תממן את הנסיעה אנו נחזיר לתורמים את כספם, ומי שיתרום כסף בעילום שם, הוא ילך להצלה באנגליה.

כזכור, יהודה ובנימין נפצעו קשה בתאונת דרכים לפני כשבוע, בעת שנסעו בדרכם חזרה לביתם בשכונת סטמפורד היל שבלונדון, לאחר שהשתטחו על ציונו של רבי ישעיל'ה מקרסטיר זיע"א.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתם של יהודה זאב בן אירית ובנימין בן רחל בתוך שאר חולי עמו ישראל.

 

בחזור מקרסטיר: בחורים נפצעו קשה בתאונה

 

קישורים:
לינק לאתר ההתרמה עבור הטסת הפצועים

קרעסטיר לונדון גיוס כספים טיפול רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}