ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

הרב מאזוז: "יום הזכרון, יום קדוש ונורא"

הגאון הרב מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', קרא לומר 'מי שברך' לחיילי צה"ל: "החלל לא שפך את דמו לשווא, הוא יעלה להר השם"

הגאון הרב מאיר מאזוז. צילום: עזרא טרבלסי
הגאון הרב מאיר מאזוז. צילום: עזרא טרבלסי

הגאון הרב מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים' ונשיא מועצת חכמי ישראל, התייחס בשיעורו ליום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה.

הרב אמר: "רבותי יום הזיכרון לחללי ישראל זה יום קדוש ונורא, כל אחד מחללי ישראל שמסר את עצמו על עם ישראל ועל ארץ ישראל זוכה לעולם הבא, חלק גדול מאוד, למה? כי הוא מסר את עצמו.

"יש כאלו טוענים הם נגד צבא הגנה לישראל, הגנה? רק הקדוש ברוך הוא מגן, אפשר לומר הגנה גם על בני אדם גם על מכשיר שהוא מגן על בני אדם, וכמו שהגמרא אומרת מותר לנו למכור כלי נשק לפרסיים בימינו כי הם מגנים עלינו.

הרב מאזוז


"כל אחד מחיילי ישראל הוא לא שפך את דמו לשווא, הוא יעלה להר ה' אשר לא נשא לשווא נפשי. הוא נלחם בשביל ארץ ישראל, זו זכות גדולה מאוד כאילו קיים עולם מלא".

לסיום אמר: "צריכים לעשות מי שברך לחיילים בכל שבת. אם אדם תרם לך עשרה שקלים תעשה לו מי שברך, מי ששפך את דמו על עם ישראל לא מגיע לו ברכה? אדרבה נברך אותם שיצליחו ויחזרו בתשובה ונזכה כולנו לגאולה שלמה בלי מחלוקות בלי ויכוחים ושנאת חינם ונזכה ליום שיהיה ה' אחד ושמו אחד במהרה בימינו".
הרב מאזוז יום הזכרון יום קדוש ונורא כסא רחמים צבא הגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}