ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

אלימות ב-422: הנהג לא מתנצל "גנבו ממני"

נהג קו 422 שהואשם על ידי בני זוג חרדים כי תקף אותם באלימות עד זוב דם, מסרב להתנצל ומתעקש לטעון כי הם גנבו לו את קופסת הכסף ונפצעו במהלך העימות • חברת 'אפיקים' השעתה אותו זמנית מפעילות

אלימות ב-422: הנהג לא מתנצל "גנבו ממני"
.

 

בעקבות האלימות הקשה בבני ברק במוצאי השבת האחרונה, כאשר נהג אוטובוס של חברת אפיקים בקו 422 לכיוון ירושלים, תקף והכה עד זוב דם זוג נוסעים חרדים ברחוב השומר בבני ברק, שוחח 'בחדרי חרדים' עם הנהג כדי לשמוע את גירסתו לאירועים.

"הזוג החרדי גנבו ממני את קופסת הכסף, ובמהלך המאבק, כשניסיתי לקחת מהם את קופסת הכסף בחזרה, הם נפצעו", טוען הנהג.

"ממש לא הכיתי אותם, אלא כתוצאה מהמאבק הזוג נפצע", הוא חוזר ומדגיש.

בתוך כך, שי מלכה, סמנכ"ל ודובר חברת אפיקים, אומר לבחדרי חרדים: "המקרה נחקר בימים אלו ע"י משטרת ישראל וע"י הנהלת חברת אפיקים, ומטבע הדברים היות וטרם הסתיימה החקירה לא ניתן להסיק מסקנות סופיות. עם זאת, אנו בחברה מגנים כל גילוי אלימות והתנהגות שאינה מייצגת את קוד השירות הנהוג בחברה, ובהתאם לכך הנהג הושעה מתפקידו. עם סיום החקירה וקבלת ממצאיה נפיק את הלקחים הנדרשים וככל ויידרש ננקוט צעדים משמעתיים גם כנגד הנהג.

"חברת אפיקים תמשיך לפעול למען ציבור הנוסעים ורווחתם. גם אם נניח שהזוג החרדי נגעו לו בקופסת הכסף - עדיין זה לא מצדיק לתקוף באלימות קשה ולהכות בפנים עד זוב דם. מאידך, המשטרה לא עצרה את הנהג ולא לקחה לו את הרישיון, מה שאומר שיש בסיפור הנ"ל סיבות מקלות.

"אני לא רוצה לחרוץ את גורלו של הנהג, לפטר אותו ולצאת חוצץ כנגדו. מאחר והאירוע עדיין בחקירה אני מחכה לראות לאן הדברים מתפתחים ואז נחליט איך לנהוג כלפי הנהג, בינתיים הנהג הושעה מהעבודה, הוא לא משובץ בשום קו נסיעה", אומר שי, ומסביר מדוע בני הזוג נפצעו כך: "הפציעה של בני הזוג קשה מאחר וקופסת הכסף כבדה ויש לה עוצמה ואף ברזלים נעים מהכיוון הפנימי שלה".

הנהג התנצל על מה שעשה לזוג?

"הנהג לא התנצל".

אמש הגיבה מרת ג. האישה שהותקפה בראיון לבחדרי חרדים לטענות הנהג, כי בעלה ניסה לקחת מקופסת הכסף בעצמו את העודף, ואז הגיב הנהג באלימות: "מה פתאום, מה בעלי גנב? בעלי לא אמר לו שיגע לו בכסף בכלל".

ומה כן היה? "בעלי אמר לו בצורה מכובדת ועדינה שינסה לבדוק שוב את החשבון, ואם הוא לא יכול להחזיר עודף כי כבר חישב נסיעה, אז כשיעלה הנוסע הבא שיחשבן דרכו ויפחית, וישלם לנו כמה שמגיע. ואז הנהג איבד את העשתונות והחל באלימות.

"בעלי לא נגע לו בכסף ולא נגע בו כלל, דיבר איתו באופן מכובד והוא התעצבן והחל לקלל, להכות ולנסוע בפראות. תפס את קופסת הכסף והחל מכה עימה בפנינו. אחרי שהנהג היכה בפנים של בעלי וירד לו המון דם, ניסיתי להפריד ואז הנהג הכה גם בפניי, הוא נהג מטורף, ניצלתי בניסים. אני סומכת על המשטרה שתבצע חקירה טובה ותעשה ככל הנדרש לטפל בנהג".

נהג אוטובוס אפיקים אלימות בני זוג קופסת הכסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}