י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

הנהג תקף וקילל: "צריך להרוג את הדוסים - כל החרדים גנבים"

בן ישיבה ביקש לשלם באמצעות שובר צה"לי באוטובוס לבית שמש, והותקף על ידי הנהג • בן הישיבה ל'בחדרי': "הוא כינה אותי 'גנב'. טען שתקפתי אותו - קם ממקומו בזעם והיכה אותי" • המשטרה: "איש מהם לא התלונן - ייתכן וייעצרו"

צילום: יותנן זינדל, פלאש 90 (למצולמים אין קשר לכתבה)
צילום: יותנן זינדל, פלאש 90 (למצולמים אין קשר לכתבה)

שוב אירוע תקיפה של חרדי על ידי נהג אוטובוס: נהג אוטובוס קילל ותקף הערב (א) בן ישיבה, שנסע באוטובוס של חברת אגד קו 417 מירושלים לבית שמש.

היה זה כאשר שלמה, בחור ישיבה, ביקש לצאת מירושלים לישיבתו בבית שמש. הוא עלה על אוטובוס קו 417 והציג בפני הנהג תו נסיעה של צה"ל. הנהג סירב לכבד את התו וכינה את בחור הישיבה גנב.

בראיון ל'בחדרי חרדים' מספר שלמה: "התו היה בתוקף וניתן למימוש. אבל הנהג סירב לקבל אותו. כינה אותי גנב, וכל זה מתנהל בנהיגה לכיוון היציאה מהעיר לבית שמש.

"כשהגענו ליציאה מהעיר, הנהג פתח את דלת האוטובוס ודרש ממני לצאת. אמרתי לו שאני לא יכול לרדת באמצע נסיעה - שלא בתחנה. הנהג הטיח בי 'צריך להרוג את הדוסים, חרדי מסריח, כל החרדים גנבים. מבחינתי לא שילמת'.

"לא ירדתי מהאוטובוס והנהג המשיך בנסיעה לכיוון בית שמש כשכל הדרך הוא מקלל את החרדים. בצומת שמשון הרגשתי מאויים וביקשתי לרדת,, ממשיך שלמה ומספר, "הנהג סירב ואמר: 'אתה שבוי בידיים שלי ואתה לא יורד'. הנהג המשיך בנסיעה לתחנה נוספת ליד רחוב נהר הירדן, והנהג סירב להמשיך לשם בתואנה שיש הפגנה שם. למרות שלא הייתה. כשבאתי לרדת בתחנה בבית שמש ליד צומת רש"י. הנהג עשה בכוונה ברקס חזק. ואני עפתי לכיוון הנהג. ואז הנהג טען שניסיתי לגנוב לו כסף, וקם ממקומו בזעם והחל להכות אותי באגרופים. הוא שרט את פני. וזה כאב לי מאוד. הוא חטף את כובעי מהראש ודרך עליו עשרות פעמים. זה כובע חדש שקנו לי לתחילת זמן קיץ".

"היו באוטובוס כ-15 נוסעים חלקם חרדים שביקשו להרגיע את הנהג אבל הוא בשלו. כשהנהג ראה שהזמנתי משטרה, הוא ביקש מכל הנוסעים לרדת, בתואנה שיש אוטובוס חילופי.

"בעוד החרדים יורדים, הנהג קרא לשני אנשים בחזות חילונית ביקש שיישארו ועידו למענו שאני התחלתי עימו. הם סירבו. כאשר השוטרים הגיעו, הוא התלונן שתקפתי אותו. המשטרה נתנה לנהג מספר תלונה ולי סירבו לתת מספר תלונה ואמרו לי: 'תלך להגיש תלונה במשטרה'. רק לאחר הפצרות השוטר הסכים לתתלי מספר תלונה", הוא טוען.

לדברי בחור הישיבה, כאשר אנשי המשטרה הסתלקו, שב הנהג ואיים עליו: "זה כלום המכות שנתתי לך, הייתי צריך לפוצץ אותך".

כזכור, אמש נהג אוטובוס של חברת אפיקים, בקו 422 לכיוון ירושלים, תקף באלימות קשה עד זוב דם זוג נוסעים חרדים ברחוב השומר בבני ברק.

תגובת חברת אגד: "מאחר והמקרה נמצא בחקירת משטרה, נמתין לתוצאותיה ונפעל בהתאם".

משטרת ישראל הגיבה: "השוטרים הגיעו לזירה. בן הישיבה טען שהותקף על ידי הנהג והנהג טען שזה הוא שהותקף. אך איש מהם לא הגיש תלונה. במידה והשניים לא יתיצבו להגשת תלונה, הם ייעצרו".




צילום: נתי שלם




בית שמש אלימות חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}