ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

מבקר המדינה יבדוק את נכסי דרעי

מבקר המדינה יוסף שפירא, החליט לפתוח בבדיקת נכסיו של השר אריה דרעי ובני משפחתו

מבקר המדינה יבדוק את נכסי דרעי
יונתן זינדל, פלאש 90

מבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא פתח בבדיקת נכסי הנדלן של יו"ר שס דרעי, המצוי בעיצומה של חקירה פלילית, כך נחשף היום (ה) בערוץ 2.

על פי המידע שנחשף הערב בחדשות 2, המבקר החליט לפתוח בחקירת הנכסים, בעקבות המידע שהתפרסם בשבועות האחרונים אודות נכסי הנדל"ן של דרעי ובני משפחתו הקרובים, ביניהם בית הנופש ביישוב ספסופה בצפון.

כזכור, בשבוע שעבר החליט היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, לפתוח בחקירה פלילית נגד שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי, בעקבות חשד לפלילים בפרשות שפרטיהן אסורים לפרסום.

מיד עם פתיחת הבדיקה נגדו, הודיע דרעי כי הוא ישתף פעולה ככל שידרש, וכי הוא מייחל להליך מהיר. דרעי אף ביקש מתומכיו שלא לחרוג מהשגרה ובהמשך ביטל את כנס ש"ס שתוכנן באיצטדיון ארנה בחג הפסח הקרוב.

בראיון שהעניק עו"ד שלמה דרעי אחיו של השר למיכאל טוכפלד ב'מקור ראשון' אמר: "לדעתי מדובר על מהומה על לא מאומה, שהתחילה בחוסר הבנה והמשיכה בהטעיה מצד כמה עיתונאים. לאריה יש ילדים נשואים שכמו כולם לקחו משכנתא, נעזרו בהורים משני הצדדים ובמתנות שנתנו אלפי האורחים שבאו לחתונה. בציבור החרדי קניית דירה היא המטרה הראשונית. מה הביג דיל, עצם השאלה מקוממת".
שלמה דרעי מבקר המדינה שס אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד