ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

מקורבי הרב עמאר: "נראה בשבועות הקרובים האם רדיפת הרב נפסקת"

למרות ביקור החג המפתיע שערך שר הפנים בביתו של רבה של ירושלים בצהרי שישי, בסביבתו של הגרש"מ עמאר מצננים את ההתלהבות ותוהים: "האם רבני ש"ס יהיו באירועים משותפים עם הרב? האם הרב יוזמן לכנסים של אנשי ש"ס?"

מקורבי הרב עמאר: "נראה בשבועות הקרובים האם רדיפת הרב נפסקת"

הדרמה בציבור הספרדי: לאחר הפגישה המפתיעה של יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, שהגיע לביקור במעונו של רבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר ביום שישי האחרון במהלך חג הפורים, מגיבים מקורבי הגרש"מ עמאר לבחדרי חרדים ואומרים כי "נראה בשבועות הקרובים האם הרדיפה של הרב נפסקת".

הם ממשיכים ומפרטים: "האם רבני ש"ס יהיו באירועים משותפים עם הרב? האם הרב יוזמן לכנסים של אנשי ש"ס? ימי הפורים הם ימי שלום. אם אכן כוונת דרעי לשלום - הוא ימצא את ידו המושטת של הרב. אנו מקווים כי השר דרעי מבין את רחשי לב הציבור שמואס ברדיפת הרב", הם מסיימים בתקווה.

כזכור, בין הרב עמאר לשר אריה דרעי קיימת מתיחות רבת שנים, כאשר הדבר התבטא בהחרמת הרב עמאר באירועים בקרב הציבור הספרדי. הפגישה ביום הפורים לא תואמה קודם לכן עם בני הבית של הרב עמאר והיא נערכה בהפתעה מצדו של השר.

כזכור, בחג הסוכות האחרון העניק רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר ראיון חג מיוחד לבחדרי חרדים והתייחס למתיחות שהייתה בינו ובין מרן הגר"ע יוסף בשנותיו האחרונות. "היו אנשים שהיה נוח להם לעבוד אחרת, שמנעו ממני להיכנס לרב, אמרו שאני לא רוצה לבוא וזה גרם למתח. אבל ברוך השם המתח הזה התפוגג, והייתי אצלו בערב כיפור ואחר כך דיברנו עוד ומכל הדברים ראיתי לא רק שהוא היה לו לב טוב ואמר אני מוחל מוחל ואהבתנו אהבת עולם כתמיד, וזה לשונו. היו דברים שאני לא מספר כדי לא לפגוע באחרים שהוא אמר, שמזה היה לי ברור כשמש שהוא הבין את כל הנעשה וזה נותן לי ישוב הדעת", סיפר הרב עמאר.
הרב עמאר אריה דרעי החרמות שס כנסי רבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד