ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

התזמורת הרעישה - לא תאמינו מי נקנס

שוטרים פשטו על חתונה בבני ברק בשל תלונות על רעש, ועיכבו - לא תאמינו את מי • הצלם, שהתנגד לבקשת המשטרה אומר כי: "ידעתי שזה חוקי לגמרי", אך במשטרה אומרים שזה לא

השוטרים באולם, והדו"ח שניתן. צילום: יעקב גרוס
השוטרים באולם, והדו"ח שניתן. צילום: יעקב גרוס

אמש (ד') נערכה חתונה באולמי 'היכלי מלכות' ברחוב שלמה המלך בבני ברק. בסוף החתונה בשעה 3:00 בלילה, בעת שמחת ה'מצווה טאנץ', הגיעו שוטרים לאולם, לאחר ששכנים התלוננו על רעש.

השוטרים דרשו להפסיק את המוזיקה. תחילה חיפשו את בעל האירוע, ומשלא אותר, פנו לקלידן התזמורת, שהנמיך את המוזיקה ויצא החוצה לנהל שיחה עם השוטרים.

בעוד הוא מנהל שיחה עם המשטרה, הוגברה שוב המוזיקה בתוך האולם. השוטרים שבו פנימה ולשאלתם התברר כי מי שהגביר את המוזיקה הוא צלם האירוע יעקב גרוס.

גרוס מספר ל'בחדרי חרדים': "ידעתי שהאולם ממוקם באזור תעשייה ולכן תקנות הרעש לא חלות עלינו" אומר גרוס, "לא נרתעתי ולא התרפסתי, ציינתי בהחלטיות שזה חוקי לחלוטין". השוטרים החליטו לעכב את הצלם לתחנה, יחד עם הנגן.

גרוס, מוסיף: "כשהייתי בדרך לתחנת המשטרה שמעתי בקשר המשטרתי את כל הצרות שקורות במרחב שלהם, אבל מכובדנו עסוקים בפניות קודמות וחשובות".

הצלם והנגן הגיעו לתחנת המשטרה ברמת גן, שם עוכבו למשך כחצי שעה, וכל אחד מהם קיבל דו"ח בסך 350 ש"ח על גרימת רעש. "הדו"ח כמובן יבוטל, כי הוא מגוחך", אומר גרוס, "אבל זה שהרסו שמחה של זוג שבו החתן יתום, זה כבר הועבר לטיפול במרומים".

הצלם חזר לאולם בסוף המצווה טאנץ, ולאחר מכן המשיך את צילומי המשפחה. לדבריו של גרוס, בסוף האירוע, השיח עובד הנקיון באולם לפי תומו, ש"משטרה באה לפה הרבה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי "חוק הקמת רעש מתייחס לכל מקום ללא תיחום כלשהוא. יש לזכור כי על פי חוק, כל מי שנוכח במקום העבירה נושא באחריות לעבירת הקמת רעש".
קנס אולם מוזיקה נגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}