כ"א חשון התשפ"ה
22.11.2024

אין מתנות חינם: צפו בשיטה המקוממת של חברות הסלולר

מאות לקוחות מוצאים את עצמם נופלים בפח שטומנות להם החברות הגדולות עם "מתנות" שקיבלו לכאורה במתק שפתיים של מוכרן או מוכרנית, וזאת רק כדי להפוך אותם ללקוחות מחויבים בעל-כורחם, שישלמו על המוצרים בפועל

אין מתנות חינם: צפו בשיטה המקוממת של חברות הסלולר

תוכנית הביורוקרטיה של גלובס TV - מתנות ה"חינם" מחברות הסלולר שבפועל עולות לכם הרבה מאוד כסף. אין מי שלא אוהב לקבל מתנות, אבל מאות לקוחות מוצאים את עצמם נופלים בפח שטומנות להם החברות הגדולות עם "מתנות" שקיבלו לכאורה במתק שפתיים של מוכרן או מוכרנית, וזאת רק כדי להפוך אותם ללקוחות מחויבים בעל-כורחם, שישלמו על המוצרים בפועל.

ניסו בן שמעון, בחור צעיר בן 22, הגיע לנקודת מכירה של פרטנר בקניון רחובות והתעניין ברכישת סמארטפון. המוכר הציג לו מספר דגמים, וכשזה הודיע לו כי המכשיר יקר לו ולא יוכל לשאת בעלותו, חיפש עבורו הנציג חלופות ואז הגיעה גם ההצעה שניסו, איך אומרים, פשוט לא עמד בפניה, סמארטפון גלקסי 6 ושעון גלקסי גיר "במתנה".

אם לספר סיפור ארוך בקצרה, ניסו משלם היום מחיר מלא על שני המוצרים.

אם גם אתם נתקלים בסבך הביורוקרטיה, אתם מוזמנים לשלוח לנו את הסיפור שלכם למייל [email protected] - ואנחנו כבר נמשיך משם.

מחברת פרטנר נמסר: "חברת פרטנר מעניקה שירות ליותר מ-3 מיליון לקוחות, ובודקת באופן מקיף כל פניה מצד לקוחותיה. מבירור המקרה עולה כי העסקה נעשתה בצורה תקינה ורק אחרי חתימתו של הלקוח".
ביורוקרטיה מתנות חינם שירות לקוחות חברות סלולר פרטנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}