ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

הרב פינזל הודיע לצוות: להפסיק לשתף פעולה עם משרד החינוך

סנונית ראשונה - בעקבות מכתב יו"ר 'החינוך העצמאי' למנהלי המוסדות שנחשף ב'בחדרי חרדים', מודיע מנהל תלמוד תורה 'חכמת שלמה' ובית ספר 'שירת דבורה' בירושלים, על הפסקת שיתוף הפעולה עם משרד החינוך לאלתר • כל הפרטים

הרב פינזל, מנהל תלמוד תורה חכמת שלמה
הרב פינזל, מנהל תלמוד תורה חכמת שלמה

המאבק במחוז החרדי מתחזק - בעקבות הוראת הגראי"ל שטיינמן שלא לשתף פעולה עם פקחי משרד החינוך, מנהל רשת ת"ת 'חוכמת שלמה' ובית ספר 'שירת דבורה' הרב אברהם שלום פינזל שיגר הוראה הבוקר (א') לצוות שלא לשתף פעולה עם פקחי משרד החינוך ולא להשתתף בהשתלמויות של המשרד.

במכתב שכתב פינזל לכל צוותי ההוראה הוא מודיע - "לאור קריאת מרנן ורבנן גדולי ישראל, ובראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א: עד להודעה חדשה, ללא אישור מפורש ממני בכתב אין להשתתף בשום לימודים, קורסים, השתלמות, ימי עיון וכיוצא בזה של משרד החינוך.

"אין להכניס למוסדות מפקחים/ות, יועצים/ות, מדריכים/ות וכיוצא בזה מטעם משרד החינוך, אין ללמוד להשתתף בלימודים אקדמאים בשום צורה, ולמותר לציין כי לא נכיר בתארים הבאים כתוצאה מלימודים אלו שנאסרו על ידי גדולי ישראל שליט"א, כל חריג והיתר טעון אישור שלי ובכתב. מי שמוצא/ת עצמו/ה נפגע/ת כלכלית מההחלטה הנ"ל, והתחיל/ה לימודים בתום לב ובהיתר, יפנו אליי ונחפש ובעז"ה גם נמצא דרך לפצותם".

לסיום הוסיף - "בזכות הכפיפות המוחלטת לגדולי ישראל ועמידה נחושה, תקיפה ואיתנה על משמר החינוך הטהור נזכה לרוב נחת, ולהעמיד דורות ישרים מבורכים".

כזכור, ביום רביעי חשף 'בחדרי חרדים' מכתב ששיגר מנכ"ל 'החינוך העצמאי' הרב אליעזר סורוצקין למנהלי המוסדות, ובו הודיע כי אין לשתף פעולה עם פקחי המחוז החרדי במשרד החינוך בעקבות הוראת גדולי ישראל.
המחוז החרדי שיתוף פעולה משרד החינוך החינוך העצמאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד