ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

בן דהן לבחדרי: "אין בעיה עם הזקנים, הבעיה זה החרדים"

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן מנסה להרגיע את סערת אישורי הזקנים בצה"ל, וקורא לנציגים החרדים לתקוף את ההסתה נגד החיילים • ראיון וידאו ל'בחדרי חרדים'

סגן השר אלי בן דהן, צילום: בחדרי חרדים
סגן השר אלי בן דהן, צילום: בחדרי חרדים

סערת הזקנים בצה"ל - סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן מגיב הערב (ד') בראיון ל'בחדרי חרדים' לסערת הזקנים בצה"ל ואומר כי "זו לא כצעקתה".

אלי בן דהן בראיון לבחדרי: אין בעיית זקן


לדברי בן דהן, "הפקודה התחילה לחול מאתמול, ואנחנו כבר רואים שהמצב הוא יותר רגוע. צריך להבין שהצבא נגרר לעניין הזה בגלל בג"צ שחייב אותו לאמות מידה אחידות, ולכן הצבא קבע אמות מידה אחידות".

לדברי בן דהן "הצבא לא האמין שיגיעו קרוב ל-25 אלף בקשות של חיילים. עד היום הצבא טיפל במחצית מהבקשות, ובימים הקרובים הצבא יטפל בשאר הבקשות. כפי שאמרתי היום על דוכן הכנסת כל מי שהיה לו זקן קודם כניסת הפקודה לתוקף, והוא פנה ועדיין לא קיבל אישור, ימשיך לגדל זקן ואף אחד לא יבקש ממנו להוריד אותו.

"וגם אם קיבל תשובה שלילית לבקשה, והגיש עירור ועדיין לא קיבל תשובה לערעור, גם הוא יכול להמשיך לגדל זקן. אני חושב שלצבא אין שום עניין לפגוע בחיילים דתיים. הצבא יודע שיש עניין אמוני ודתי לגדל זקן, והדבר האחרון שהצבא רוצה זה לפגוע באמונתו של חייל".

סגן שר הביטחון הגיב להתקפות של חברי הכנסת החרדים בנושא ואמר - "עם כל הכבוד, עד שאתם דואגים לזקן של החיילים שזה לא בעיה, אני קורא לכם לבוא ולהגיב כנגד האלימות כלפי החיילים החרדים ולא לשתוק. אסור להסכים לפעולות אלימות כנגד חיילים חרדים, כי בסופו של דבר בנפשנו הדבר".
אלין בן דהן סערת הזקנים תקיפת חיילים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד