תלמיד ישיבה ננעל בתא המטען של האוטובוס - וננזף על ידי הנהג
רק בנס זה לא הסתיים באסון: תלמיד ישיבה שנכנס לתא המטען להוציא את מזוודתו מצא את עצמו נעול בפנים
- אלי שלזינגר
- י"ט אדר א' התשע"ו
- 8 תגובות
אוטובוס אפיקים. צילום אילוסטרציה: יח"צ
סכנה בדרך: מקרה מטריד אירע לפני כשבועיים, כאשר תלמיד ישיבה נכנס לתא המטען להוציא את המזוודה שלו, אך הנהג המשיך בנסיעה תוך סגירת דלת תא המטען עליו.
ביום שישי לפני שבועיים (19/02/2016), בשעה 10:50 לערך, בחור ישיבה כבן 15 נסע בקו 422 של חברת אפיקים מבני ברק לירושלים.
בתחנה, בסמוך לאולמי תמיר, הבחור ירד וביקש מהנהג לפתוח את תא המטען. הוא ניגש להוציא את כבודתו. אך מאחר וזה היה מעט עמוק, הוא נכנס לתוך תא המטען. לחרדתו, באותו רגע הנהג החל בנסיעה תוך שהוא סוגר את דלת תא המטען עליו.
"הבן שלי ממש נבהל", מספר אביו, "הוא לא ידע מה לעשות, וחשב לעצמו איך הוא עוזר לעצמו. הוא התחיל לדפוק על דפנות האוטוובוס בפחד, רק לאחר כ-20 מטר הנהג עצר ופתח את הדלת. הבחור הזדרז וירד מיד, ניגש לנהג על מנת לקבל את הפרטים".
לדבריו, הנהג ברוב חוצפתו, במקום לתת לו את הפרטים התפרץ עליו בצעקות: "חוצפן, אתה לא מתבייש?" והמשיך בנסיעה.
הבחור, צלצל מיידית לחברת אפיקים והתלונן על כך, אולם לדבריו לא התייחסו אליו ברצינות. "כשהגיע הביתה צלצלתי שוב לחברה, הם קיבלו את פנייתי והבטיחו לחזור אלי. אולם מאז עבר למעלה משבועיים ולא קיבלתי כל שיחת טלפון מהם".
הנוסע, שמר את הכרטיס עם פרטי הנסיעה, מספר ל.ז. של האוטובוס, וממתין לקבלת תגובה מהחברה.
'בחדרי חרדים' פנה לחברת אפיקים, שם נמסר כי התיק הועבר למנהל סניף בני ברק, והוסיפו כי יזרזו את הליך הבדיקה.
"אנחנו שוקלים להגיש תביעה נגד הנהג והחברה", אומר האב. "תלמיד ישיבת טשרנוביל שירד יחד איתו בתחנה ראה את כל המתרחש, והזדעזע". עוד הוסיף, "זה שאגיש תלונה זה לא אומר שדבר כזה לא יחזור על עצמו. חברות התחבורה חייבות לנקוט באמצעי זהירות, אם בהתקנת מצלמות שהנהג יוכל לראות מה קורה בתוך תא המטען או בכל אמצעי זהירות אחר".
לדברי האב, כשפנה לחברה "ביקשתי את פרטי הנהג, אמרו לי שהטיפול בתלונה לוקח כ-3 שבועות, אבל אני לא חושב שלהמציא לי את פרטי הנהג לוקח כל כך הרבה זמן".לא למדו לקח
יצויין, כי אותה החברה אולצה לשלם פיצויים של כמה אלפי שקלים לחייל באירוע דומה.
היה זה כאשר חייל מראשון לציון עלה לאוטובוס חברת 'אפיקים', אך נזכר, לדבריו, כי שכח את תעודת החוגר בתיקו שבתא המטען.
משנשכב לעומקו של התא על מנת להוציא את התעודה מתיקו, סגר לפתע נהג האוטובוס את דלת תא המטען על רגליו והחל בנסיעה.
בתביעה, אותה הגישה עו"ד ליטל ביבר-חייקין בשם החייל נגד חברת 'אפיקים' בעלת האוטובוס, ונגד חברת ביטוח החובה שביטחה את האוטובוס - נטען כי ראשו וחלק ניכר מגופו של החייל נשארו בתוך תא המטען למשך כחצי דקה, עד אשר הנוסעים העירו לנהג כי הם שומעים דפיקות וצעקות מרצפת האוטובוס, קראו לנהג לעצור בצד הדרך, והצילו את חייו של החייל.
לדברי עו"ד ביבר-חייקין, כתוצאה מהתאונה סבל החייל מחבלות יבשות ברגליו, אדמומיות, שטפי דם ושפשופים. לאחר הגשת התביעה, הגיעו הצדדים לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט, במסגרתה יקבל הצעיר פיצוי של אלפי שקלים, וימשוך את תביעתו.
ביום שישי לפני שבועיים (19/02/2016), בשעה 10:50 לערך, בחור ישיבה כבן 15 נסע בקו 422 של חברת אפיקים מבני ברק לירושלים.
בתחנה, בסמוך לאולמי תמיר, הבחור ירד וביקש מהנהג לפתוח את תא המטען. הוא ניגש להוציא את כבודתו. אך מאחר וזה היה מעט עמוק, הוא נכנס לתוך תא המטען. לחרדתו, באותו רגע הנהג החל בנסיעה תוך שהוא סוגר את דלת תא המטען עליו.
"הבן שלי ממש נבהל", מספר אביו, "הוא לא ידע מה לעשות, וחשב לעצמו איך הוא עוזר לעצמו. הוא התחיל לדפוק על דפנות האוטוובוס בפחד, רק לאחר כ-20 מטר הנהג עצר ופתח את הדלת. הבחור הזדרז וירד מיד, ניגש לנהג על מנת לקבל את הפרטים".
לדבריו, הנהג ברוב חוצפתו, במקום לתת לו את הפרטים התפרץ עליו בצעקות: "חוצפן, אתה לא מתבייש?" והמשיך בנסיעה.
הבחור, צלצל מיידית לחברת אפיקים והתלונן על כך, אולם לדבריו לא התייחסו אליו ברצינות. "כשהגיע הביתה צלצלתי שוב לחברה, הם קיבלו את פנייתי והבטיחו לחזור אלי. אולם מאז עבר למעלה משבועיים ולא קיבלתי כל שיחת טלפון מהם".
הנוסע, שמר את הכרטיס עם פרטי הנסיעה, מספר ל.ז. של האוטובוס, וממתין לקבלת תגובה מהחברה.
'בחדרי חרדים' פנה לחברת אפיקים, שם נמסר כי התיק הועבר למנהל סניף בני ברק, והוסיפו כי יזרזו את הליך הבדיקה.
"אנחנו שוקלים להגיש תביעה נגד הנהג והחברה", אומר האב. "תלמיד ישיבת טשרנוביל שירד יחד איתו בתחנה ראה את כל המתרחש, והזדעזע". עוד הוסיף, "זה שאגיש תלונה זה לא אומר שדבר כזה לא יחזור על עצמו. חברות התחבורה חייבות לנקוט באמצעי זהירות, אם בהתקנת מצלמות שהנהג יוכל לראות מה קורה בתוך תא המטען או בכל אמצעי זהירות אחר".
לדברי האב, כשפנה לחברה "ביקשתי את פרטי הנהג, אמרו לי שהטיפול בתלונה לוקח כ-3 שבועות, אבל אני לא חושב שלהמציא לי את פרטי הנהג לוקח כל כך הרבה זמן".לא למדו לקח
יצויין, כי אותה החברה אולצה לשלם פיצויים של כמה אלפי שקלים לחייל באירוע דומה.
היה זה כאשר חייל מראשון לציון עלה לאוטובוס חברת 'אפיקים', אך נזכר, לדבריו, כי שכח את תעודת החוגר בתיקו שבתא המטען.
משנשכב לעומקו של התא על מנת להוציא את התעודה מתיקו, סגר לפתע נהג האוטובוס את דלת תא המטען על רגליו והחל בנסיעה.
בתביעה, אותה הגישה עו"ד ליטל ביבר-חייקין בשם החייל נגד חברת 'אפיקים' בעלת האוטובוס, ונגד חברת ביטוח החובה שביטחה את האוטובוס - נטען כי ראשו וחלק ניכר מגופו של החייל נשארו בתוך תא המטען למשך כחצי דקה, עד אשר הנוסעים העירו לנהג כי הם שומעים דפיקות וצעקות מרצפת האוטובוס, קראו לנהג לעצור בצד הדרך, והצילו את חייו של החייל.
לדברי עו"ד ביבר-חייקין, כתוצאה מהתאונה סבל החייל מחבלות יבשות ברגליו, אדמומיות, שטפי דם ושפשופים. לאחר הגשת התביעה, הגיעו הצדדים לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט, במסגרתה יקבל הצעיר פיצוי של אלפי שקלים, וימשוך את תביעתו.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות