ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

בנט: 'יתד' וה'מבשר' בעד, 'המודיע' מחרים

ביקורו הראשון של שר החינוך נפתלי בנט בבית ספר חרדי הוחרם ב'המודיע' אבל קיבל דיווח ב'יתד' ו'המבשר'

בנט: 'יתד' וה'מבשר' בעד, 'המודיע' מחרים

ביקורו הראשון של שר החינוך נפתלי בנט בבית ספר חרדי, לא קיבל הבוקר (ד'), סיקור שווה ביומונים החרדים: העיתונים 'יתד נאמן' ו'המבשר' בחרו לפרגן, אך 'המודיע' לעומת זאת, לא שמע על הביקור.

אתמול ערכה צמרת משרד החינוך בראשות השר נפתלי בנט וסגנו מאיר פרוש, יחד עם מנהל המחוז החרדי החדש איציק זהבי ויו"ר החינוך העצמאי אליעזר סורוצקין, סיור מיוחד במוסדות החינוך העצמאי בעיר יבנה, במטרה להכיר מקרוב את צרכי המגזר החרדי.

בבטאון דגל התורה 'יתד נאמן', הקדישו לביקור עמוד שלם בעיתון, כולל ציטוטים של השר בנט, אך נמנעו מלהזכיר את השתתפותו של מנהל המחוז החרדי איציק זהבי. כנראה בעקבות ההחלטה של מנהלי המוסדות שלא לשתף פעולה עם המחוז החרדי.

מי שכן סיקר בהרחבה את הביקור - כולל את השתתפותו של מנהל המחוז החרדי - הוא בטאון שלומי אמונים 'המבשר', אשר הביא סיקור על הביקור כולל ציטוטים מהמשתתפים, למרות המתיחות עם המחוז.

העיתונים שבחרו שלא להזכיר את הביקור, הם ביטאון אגודת ישראל 'המודיע' וביטאון 'הפלס', שכנראה בחרו שלא לפרסם את דבר הביקור בעקבות החרמת המחוז החרדי על ידי מנהלי המוסדות.

בקרב מנהלי המוסדות קיים בלבול כיצד לנהוג מול המחוז החרדי. מצד אחד הוכרז על חרם וניתוק שיתוף הפעולה עם המחוז החרדי. ומצד שני היומונים החרדים מפרסמים ביקור של השר בנט עם מנהלי המחוז החרדי.

גורם ב'יהדות התורה' אמר ל'בחדרי חרדים' כי אינו מופתע מהביקור המשותף של סגן השר החרדי מאיר פרוש עם השר בנט ומנהל המחוז החרדי איציק זהבי.

לדבריו: "החלטת הרבנים ומנהלי המוסדות על הפסקת שיתוף הפעולה עם המחוז החרדי, היא לא על כל הפעילות. ההחלטת להחרים היא רק לגבי הביקורות במוסדות והתערבות בתכני הלימוד במוסדות. בשאר הנושאים שאין בהם חשש לפגיעה או התערבות מצד המחוז, אין סיבה שלא לשתף פעולה".





נפתלי בנט משרד החינוך המודיע המבשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד