כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

הורה מודאג? מעכשיו יש מענה ממוחשב

לא צריך לרוץ אחרי המנהל: בויז'ניץ השיקו מוקד טלפוני ממוחשב שיעניק מידע אודות שיבוץ תלמידים במוסדות

הורה מודאג? מעכשיו יש מענה ממוחשב
טלפון כשר צילום: נתי שוחט פלאש 90

טכנולוגיה מתקדמת היא גם חיובית: בחסידות ויז'ניץ ישיקו לקראת שנת הלימודים הבאה, מוקד טלפוני להורים. הם יוכלו להתקשר, להקיש פרטים ולדעת אם הילדים התקבלו או ממשיכים במוסדות.

מדובר ברעיון שכבר קיים למשל בחסידות באיאן. השימוש באמצעות המענה נוצר משום שהיו מנהלים שעקפו את ועדת החינוך של החסידות והכניסו ילדים שלא היו אמורים להתקבל.

כעת, בשל המענה הממוחשב, ההורה אינו בקשר עוד עם המנהל או עם הוועדה אלא עומד רק מול המענה הממוחשב. ההורים לא צריכים עוד, לשמוע תשובות מתחמקות, או לרדוף אחרי ההנהלה, עד לקבלת התשובה.

מוקדי הטלפון הממוחשבים הפכו לכלי מרכזי להעברת מידע בחסידויות, בעיקר אודות זמנים וטישים, וכן לגבי קניית מקום לימים הנוראים.

האם יגיע המענה הממוחשב גם למוסדות החסידיים האחרים וגם למוסדות הליטאיים?

שנים יגידו.
מוקד טלפוני חסיד ויזניץ קבלת ילדים באיאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}