ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

שר הבריאות ל'בחדרי חרדים': "נפחית את מחיר החניות בבתי החולים"

שר הבריאות התייחס ליעד הבא - הפחתת עלויות החניה הגבוהות בבתי חולים: "עוד מוקדם. אבל כבר מטפלים"

ליצמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
ליצמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

אחרי מהפכות המזון וה-MRI - שר הבריאות יעקב ליצמן אומר בשיחה עם בחדרי חרדים כי הוא מטפל בנושא יוקר החניה בבתי החולים ומקדם בימים אלו פתרון לנושא.

"בימים אלו פרסמנו מכרז על האוכל בבתי החולים. זה יוצא לפועל", מציין ליצמן בסיפוק. "יש כבר בתי חולים עם עגלות שיש בהן מחיר של קפה בפחות מחמש שקל כמו בקופיקס, ובעזרת השם בהמשך אנחנו גם נטפל בנושא של החניות בבית החולים".

האם אנחנו יודעים על משהו בדרך?

ליצמן: "אני לא רוצה לפרסם, זה עוד מוקדם. אבל בהחלט אנחנו מטפלים בזה".

ליצמן לבחדרי


קודם לכן, השתתף השר ליצמן בדיון שנערך בועדת הפנים של הכנסת בנושא זיהום האויר במפרץ חיפה, ואמר כי הוא מכיר בזה שקיימת בעיה שם - אבל מתח ביקורת כנגד הדלפת המחקר טרם סיומו ואמר: "המחקר הודלף וצריך לחקור ולבדוק מי הדליף ומה המטרה של ההדלפה".

ליצמן הוסיף: "אני מתחייב שאני לא אסתיר שום מידע, שום סיפור, ואני לא אהסס לעשות שום דבר עד כדי לסגור אם צריך לסגור .לא יהיה מצב שתהיה סכנה לאזרחים".

ליצמן התייחס שוב לזיהום בכיכר השבת בירושלים ואמר: "בכיכר השבת יותר גרוע וזה עוד ביום שלא שורפים שם צמיגים. אין כמעט מה לעשות שם. למה זה המקום הכי גרוע? שיש אוטובוסים בשלושה כיוונים ויש עליה וזה נורא ואיום המצב, זה סגור מקום קטן עם ארבע צדדים. התיקון לזה שאוטובוסים שיסעו שם יהיו במצב כזה שלא יהיה להם את כל הפליטות. אבל אי אפשר להזיז את כיכר השבת. חיפה אותו הדבר. המקומות האלו נבנו לפני שמונים שנה בזמן המנדט הבריטי. תתפלאו לשמוע יש עוד מקומות ברחבי הארץ. אנחנו לא אומרים שצריך לעזוב את חיפה. צריך לתקן ואפשר לתקן".
שר הבריאות יעקב ליצמן חניה בתי חולים הוזלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}