י"ח תשרי התשפ"ה
20.10.2024

פחים בוערים ורימוני הלם בבית שמש; שוטר חרדי הותקף

עשרות קיצונים הבעירו פחים ויידו אבנים ברמת בית שמש, במחאה נגד מעצר עריק • שוטר חרדי הותקף • כוחות המשטרה פיזרו את המתפרעים ברימוני הלם ועצרו שני מפגינים • צפו בתיעוד מהפגנה סוערת במיוחד

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

עשרות מפגינים הבעירו הערב (ב') פחים ויידו אבנים ברמת בית שמש, במחאה על מעצר עריקים והמשך גיוס החרדים לצה"ל. לדבריהם ישנו צעיר חרדי העצור בידי המשטרה הצבאית. כוחות המשטרה עצרו שני מפגינים.

ההפגנה נערכה בשעות הערב המאוחרות ברחוב נהר הירדן בעיר, כמה עשרות התקהלו במקום וחסמו את הכביש באמצעות פחי אשפה שאותם הציתו. עדי ראייה דיווחו ל'בחדרי' כי אחד השוטרים שהגיע על מנת לפזר את ההפגנה, הינו חרדי, והוא הותקף בצעקות "חרד"ק" על ידי המפגינים.

עם הגעת כוחות המשטרה על מנת לפזר את המפגינים, החלו אלה להשליך אבנים לעבר אנשי כוחות הביטחון, ואחד השוטרים נפצע בפניו כתוצאה מאבן.

פחים בוערים ורימוני הלם בבית שמש; חייל חרדי הותקף

"חרד"ק חרד"ק..." רימוני הלם מושלכים לעבר המפגינים. צילום: יעקב לדרמן

לאחר שהמתפרעים סירבו להתפנות, המשטרה הפעילה אמצעים לפיזור הפנגנות, בהם רימוני הלם שהניסו את האנשים. שני מפגינים נעצרו בחשד כי הפרו את הסדר הציבורי.

צוותי כיבוי מתחנת בית שמש הוזעקו למקום ופעלו לכיבוי פחי אשפה שהוצתו. לוחמי האש עברו בין מספר פחים וכיבו את השריפות אשר חלקן היו סמוכות למבנים ולמכוניות ומנעו את התפשטותן.
בית שמש הפגנת גיוס חייל חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}